• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Annizsj

Kul med bebiskläder. Här blir det inga inköp innan den lill* anländer. har garderoberna fulla o lådor, påsar i all oändlighet. Sålde lite som jag inte var så förtjust i, men har mkt kvar. Får väl bli lite rosa om det nu skulle ploppa ut en liten tös Men jag börjar tro att vi bara kan få pojkar haha!

• Hedi

Jag har nästan bara "tjejkläder" har fatt sa mkt av en vän till familjen som arbetar för ett stort klädmärke. Far allt nytt och allt gratis väldigt praktiskt . Sa jag blir nog tvungen till att inhandla lite mer pojkkläder, fast kan tänka att jag kanske kommer fa en del av den varan ocksa.

• popcornplaya

Usch jag känner mig så sjukt omotiverad idag. Har tvättat lite och startat en diskmaskin det är vad jag gjort idag. Borde greja lite mer här hemma men ooorkar bara inte. Sen vill sonen ut och gunga men ooorkar bara inte det heller. Kanske är för att det är molnigt ute idag som man själv känner sig lite molnig?

Älskade Philip 080716 och en liten flicka BF 101121(sarahsbaby.blogg.se)
  • NoahLeah
    popcornplaya skrev 2010-07-08 15:49:00 följande:
    Usch jag känner mig så sjukt omotiverad idag. Har tvättat lite och startat en diskmaskin det är vad jag gjort idag. Borde greja lite mer här hemma men ooorkar bara inte. Sen vill sonen ut och gunga men ooorkar bara inte det heller. Kanske är för att det är molnigt ute idag som man själv känner sig lite molnig?
    Ibland får man vara lite lat...lite skit i hörnen har ingen dött av.
  • Annizsj
    Hedi skrev 2010-07-08 15:36:38 följande:
    Jag har nästan bara "tjejkläder" har fatt sa mkt av en vän till familjen som arbetar för ett stort klädmärke. Far allt nytt och allt gratis väldigt praktiskt . Sa jag blir nog tvungen till att inhandla lite mer pojkkläder, fast kan tänka att jag kanske kommer fa en del av den varan ocksa.
    Va smidigt med gratiskläder Var nyss inne å tittade på din Ul.bild (inte meningen att snoka, är uttråkad på jobbet Herregud va tydligt man såg könet.... Såg ni det under själva undersökningen också?
  • mzetterblad

Vi har också köpte det första plaggen eller ja.. jag beställde ett startpaket från Ellos, gjorde det när vi väntade sonen också :)

William 070824 & Pyret BF 101101
  • frukarlssonn

NJs mamma: håller tummarna för lgh!

HelenC: grattis till frieriet

Alltså, jag fick ett brev hem från fk och jag förv'ntade ju mig de där brevet med kompletteringsuppg som fk ringde om häromdagen ang hp. Men tji fick jag! Det stod att jag har blivit BEVILJAD hp!!! Fattar ni att jag blev CHOCKAD! Hur gick detta til???? Hon rinngde ju i tisdags och ville ha kompletteringar? Och två dar senare är jag beviljad Ja det är ju int emer än rätt eftersom jag inte får jobba men va fan... jag är helt paff Men GLAD Skrattande

Nu är vi nästan husägare Skrattande Vart på banken och betalat handpenning m.m. Känns så grymt bra! Sen bjöd hussäljaren oss på fika Och efter det häslade vi på svärmor och hennes man.

Åh denna dag kan nog inte bli bättre

Olivia 090610 ~ bf 101112
  • Kinne79

Jojo 85- Jag har blivit flyttat till 2 dec, vilken dag vart du flyttad till?

• Bebis050810
    Helen C skrev 2010-07-08 15:13:44 följande:
    Hej tjejer...
    Mår toppen idag. Varit och kollat på nya lgh, mätt och donat, beställt ny soffa och matta, beställt förlosvningsringar då sambon min friade i tisdags vid sjön, så mysigt, tvättat bilen och handlat, jag e helt slut nu. Fötterna svullnar som sjutton och jag kan fan inte ha några skor snart....

Har ju oxå köpt dom första bebis plaggen till lilltösen, jag vågade haha.... Vill gärna vänta, men idag kunde vi inte hålla oss
    Stort grattis till frieriet!! och vilken toppendag du haft idag
    (¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 10/11-10 ♥ ¸.?°´¯)
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2