Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

Marinero skrev 2010-06-27 19:31:51 följande:
    När jag ammade o sov som sämst somnade jag alltid med dottern. Kunde sova närsom helst på dagarna nästan

Ja dom är riktigt snygga! Ska köpa riktiga möbler nästa sommar då vi förhoppningsvis har en fin altan Eller ja, en större
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf 101112 ♥
    Ja nu kan man knappt lägga sig 5 min utan att barnen kommer in och studsar på en haha....

Nästa år får du nog de du vill ha ang möbler och altan

Vi har gjort en intresseanmälan på en 5.a. Ska ringa imorgon och se....
  • Helen C
    chanelll- Ja tummarna kan behövas faktiskt Nä ingen lugn stund här inte, men det e skönt med för då vet man att man lever....
  • Helen C

usch börjar bli förkyld... Varför ska man bli täppt i näsan på kvällen innan man ska sova, nu kommer de bli en skit natt igen, och ingen nässpray har jag, får inskaffa de imorgon. Sen är de jobbigt att äta för man känner sjutton inte smaken grrrrr

• Helen C
    Marinero skrev 2010-06-27 21:28:23 följande:
    Usch då Hoppas det går fort över.
    tack. Jag blir ju knappt aldrig förkyld eller sjuk, men nu får man sota för de haha...

Får man ha vilket nässpray som när man e gravid???
  • Helen C
    Annizsj skrev 2010-06-27 21:33:04 följande:
    Helenec- samma här. Snorar o hostar o det e alltid verst morgon o kväll. Har dån gravtäppa så det är väl nån blandning. Sen blev det väl inte bättre efter gårdagens första dopp, men det var gött-;)
    Hostar gör jag inte ÄN, men de lär väl komma....  Så länge man inte ligger döendes i sängen så ska man väl inte klaga
  • Helen C
    Marinero skrev 2010-06-27 21:36:33 följande:
    Nej det finns vissa nässprayer du ska undvika. Men jag lämnar över frågan till de som vet mer.
    Tack ändå
  • Helen C

De här med vänner...
    Varför ska man bli bortglömd så fort man e gravid?? Detta sårar mig så oerhört.... Jag har inte många vänner, jag har två som e mina närmasta, eller TRODDE rättare sagt....

Det e alltid dom två som gör saker ihop. Ibland undrar man om folk tror man e handikappad så fort man e gravid och inte kan göra någonting.....

Jag tycker man kan fråga när det är något... Nu ska dom åka och klippa sig hos en kompis på onsdag, men frågar inte mig, jag behöver klippa mig, men så fort man e gravid då e man fan inte rolig längre...De hanbdlar inte om klippningen, de handlar om att man blir bortglömd och inte ens kan fråga mig

• Helen C
    Marinero skrev 2010-06-27 21:46:23 följande:
    Åh va tråkigt Det är konstig att man kan bli annorlunda behandlad så fort man blir gravid. Jag har själv inte upplevt det men vet en del andra som sagt samma sak. Folk hör inte av sig, man tycker ju att det är de med barn som ska sluta höra av sig mer men ofta hör man det är tvärtom. Trist
    Jag tycker sånt här e jätte tråkigt....Jag kallar inte såna vänner. Vänta nästa år, då e jag rolig för då kan jag dricka och ha kul(tror dom) Men jag e trött på de livet. Jag e 28 snart och vill inte festa. Jag har familj....
    Det e jag som hör av mig om vi ska ses och fika och såna grejer.... Men jag märker nu att dom kan inte göra likadant
  • Helen C

God morgon...
    Har så ont i halsen... Sambon han sover, och likaså stora pojken...Tänk om man kunde få sova....

Idag blir det en sväng till Bauhaus, annars blir det en lugn dag....

• Helen C

De tog på första försöket med Anton va 22 när jag fick honom, 3 månader med Albin och skulle fylla 25 och Första försöket med tösen nu då och blir 28 nu i Juli....

Har en arg liten killen här hemma. Han e inte alls rolig,....Blir arg på han... Vi ska åka en sväng till min syster nu så dom får leka lite...

Imorgon kl 10 ska vi kolla på femman som vi gjort intresseanmälan på... så hoppas den ser bra ut

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2