Annizsj skrev 2010-09-02 21:01:55 följande:
Euroshopper är bäst och bra pris. Synd bara att de går åt som smör på maxi, ofta det är slut.....
Har inte mkt tid att sitta här längre. Dagarna är fulla med skola och sen när man kommer hem är det familjen som gäller. Om kvällarna är det mkt annat som ska planeras eller så borde man plugga. Har hur mkt som helst så kommer inte vara inne här mkt.
Är alla hemma om dagarna? känns nästan så! Inga som jobbar eller pluggar längre?
Idag var jag "ledig" från skolan och var hemma hela dagen med pojkarna. Jisses va ös det är hela dagarna. HUr ska man orka i nov??? De kommer ju vara där mellan 9-13 om dagarna, så då är det ju bara jag å bebisen. Men sen är det ju en riktigt sjukdomsårstid så det kommer bli tufft, det är vi inställda på. Jag har ju liksom precis gått igenom det där första krävande året och jag vet att det är tufft å ingen dans på rosor som många tycks tro. Längtar såklart efter bebisen, samtidigt som oron hela tiden finns där. Hur ska man orka då? orkar ju knappt en dag då jag knappt sovit nu idag. Nu sover pojkarna i regel bra, men ibland blir det ju som det blir. Oroliga jag kan inte riktigt släppa detta.
Är jag ensam om denna oro här i tråden????
Jag har gått ner till 60% så på måndagar,tis och fre jobbar jag 3h (men är på jobbet 4 så jag får gratis lunch) onsdagar är jag på jobbet 6h och på torsdagar 9h. Har lektioner ca 2-3h dessa dagar så jag kan surfa under min planeringstid.