• Rosen

BF November,2010 DEL 2

Kinne79 skrev 2010-08-30 22:34:21 följande:
    Än är det inte försent att prova på livet i Usa, men tyvärr behöver man ganska mycket pengar för att leva ett ok liv där. Jag fick ju prova på det lyxiga livet under mina år där, så lyxigt kommer jag aldrig leva igen, men det finns saker som är toppen här hemma också som inte finns där.
    Vad jobbar ni med? Har ni möjlighet att åka iväg via jobbet? Vi har planer på att bo utomlands via min mans jobb om 3-4 år ungefär, då kan det hända att vi hamnar i Usa, men det kommer inte bli samma lyxliv som förra gången.
    nä tyvärr tror jag det e försent för min del tyvärr... skulle gjort det i unga år som du gjorde. jag e undersköterska o min man e ställningsbyggare o vi har ju köpt radhus o barnen har sin trygghet här o alla sina kompisar så jag varken kan eller orkar bryta upp dem härifrån. vet inte varför jag känner en sån dragning till just usa, för jag har ju aldrig varit där o vet egentligen inte hur där e men har alltid haft en dröm om att bo där.
  • Rosen

trisst med otrevliga bm.... undra varför dom valt det yrket som dom gjort... ibland undrar man.

jag lägger in en magbild från vecka 31
  • Rosen
    ID blir 3 skrev 2010-08-31 15:18:10 följande:
    Undrar lite hur mycket har ni gått upp.
    jag går in i v32 imorgon och 8 kilo plus.
    jag går in i vecka 33 på tors o jag har gått upp 14 kg
  • Rosen
    Bebis050810 skrev 2010-08-31 15:23:57 följande:
    oj vad stor mage du har!  det är ju så himla vackert med bebismagar du har lite svårt att sova på magen va
    ja den börjar bli rejält stor nu o e mest i vägen. det e jättevackert med bebismagar på andra men inte på en själv
    jag har faktiskt inte testat att sova på magen. tror inte jag hade klarat det. men jag ligger nog mest på sidan med en kudde under magen.
    hur ligger du?
  • Rosen
    Bebis050810 skrev 2010-08-31 15:30:36 följande:
    jag kan inte heller ligga på magen, känns jätteobekvämt och känns som man klämmer bebis.
    jag sover oxå på sidan med kudde under magen
    eller på rygg men huvudet högt, pga illamåendet.
    oj mår du fortfarande illa? stackare
  • Rosen

Hej tjejer....
    Fin mage du har Rosen..... Snart är de dags för oss alla... dryga 8-10 veckor kvar... Längtar...
    Gud va min bebis sparkar när man går. Helt sjukt va de e full rulle....

Nu e soffan och de på plats och de blir såååååååå fint. Eller va tycker ni??
    riktigt snyggt blev det! vem har tapetserat? du eller sambon?
    förstår att du blev nöjd. soffan ser oxå fin ut.

ja nu e det inte lång tid kvar förräns vi har våra bebisar på utsidan
  • Rosen

williams mamma: ja rätt stor skillnad på fotona

jag kollade hos bm igår o i denna veckan jag e i nu hade jag gått upp lika mycket med alla 3, alltså 14 kg. o med 1an slutade jag på +22 kg o med 2an slutade jag på +23 kg så jag kommer nog sluta däromkring denna gången oxå. jag hoppas i mitt stilla sinne att jag inte ska gå upp mer i vikt nu, för jag går bara ner kanske 15 kg sen, har så svårt att gå ner allt.

jag träffade en gammalklasskompis idag som fick barn för ett par veckor sen, lika smal igen o inte en enda bristning... gissa om man blir lite avis

• Rosen
    Vi 2 blir 3 skrev 2010-08-31 21:48:35 följande:
    Åh gissa om man blir avis till tusen. Det var en tjej på mitt gym, en bekant till mig som alltid var i supertrim, gravid och fick barn. Exakt 6 veckor efter förlossningen sprang hon med barnvagnen igen på gymet i magtröja med ett jävla 6-pack till mage. Då blir man AVIS. Det var fler än jag som kunde döda för den kroppen ^^
    ja tänk om man själv hade haft den turen att se likadan ut i kroppen efteråt....
    även om jag går ner allting så e min kropp så hängig så den blir aldrig fin igen
  • Rosen
    Helen C skrev 2010-08-31 21:52:00 följande:
    Nä den turen har man ju inte att bli snygg efteråt. Här måste man kämpa för att gå ner i vikt efter förlossningen Har fått för mig att det inte e så bra för kroppen att gå ihop så fort utan måste ta lite  tid på sig Tycker de låter bättre haha
    ja si så där 2-3år låter bra för kroppen att återhämta sig
    Kinne79 skrev 2010-08-31 21:54:29 följande:
    Jag har pco så har svårt för att gå ner i vikt i normala fall också, så jag bävar inför vad som komma skall.
    åh det låter inget roligt ju, hoppas att du ändå lyckas att gå ner
  • Rosen
    Helen C skrev 2010-08-31 21:58:05 följande:
    Rosen- Ja precis något sådant... Jag har sagt att jag iaf ska fixa magen efter jag ammat coh tränat och gått ner till den vikt jag vill, så får vi se hur den ser ut då
    jag vill oxå fixa magen sen o brösten. alltså jag har inga komplex för brösten egentligen, men jag vill ha dom lite större o slippa gå i bh alltid.
    Kinne79 skrev 2010-08-31 22:03:45 följande:
    Det hoppas jag också. Har endel kilon även innan graviditeten som jag höll på att kämpa med. Tex gick jag upp 7 kilo under hormonbehandlingarna. Men det ska vara svårare när man har pco, så måste sätta låga mål så att jag inte ger upp.
    jag e ju 160 lång o innan jag blev gravid så vägde jag 48 kg. sen gick jag ner till 54 kg efter första barnet o sen blev jag gravid igen o efter andra barnet gick jag bara ner till 58 kg o nu innan jag blev gravid denna gången så vägde jag 62 kg... så jag vill ju ner till minst 50kg igen,
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2