justmystica skrev 2010-05-08 06:10:52 följande:
Hur gammal är din pappa? För om man är lite äldre så delar sig cellerna långsammare och det kan ta längre tid för cancern att ta fäste. Sjukvården är så sjukt avancerad numera så jag hoppas att dom hittar rätt behandling med en gång så att han kan fortsätta sitt liv som vanligt. En primär tumör är den första canceruppkomsten och metastaser är dottertumörer.*styrkekramar*
Han är bara 59 år. Det som gör mig bekymrad är att det även stod "icke säkert patologiska körtlar i axillerna" och på ett ställe till. Inget bra... Jag vet alltför mkt om cancer eftersom vi haft det i vår familj förut och ser ju att det ser inte bra ut, även om jag givetvis hoppas att jag har fel!
Nä, nu ska jag sluta älta mina bekymmer här inne och sänka trådens goda humör. Tack för stödet allihop! *kramar om*
Rosen skrev 2010-05-08 10:00:10 följande:
måste fråga er om det e nån som vet om det är farligt att ta alvedon varje dag nu under graviditeten? jag e tvungen för jag vaknar med huvudvärk o somnar med huvudvärk så jag e tvungen att ta i alla fall 2 tabletter om dagen. känns inte så bra men jag har sån fruktansvärd huvudvärk så jag kan inte vara utan alvedonen.
Jag tog alvedon så sent som igår. Har även gjort det ett par ggr förut när jag haft som värst "mensvärk" så att säga.