Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

BF November,2010 DEL 2

Kissar ty 3-5 ggr per natt. Skitdrygt!! Men ja... det är bara å vänja sig nu ett par månader till framöver

Jag har en VÄLDIGT lugn bebis i magen... nästan så jag blir lite fundersam ibland..... Det kan gå en hel dag och jag bara känner bebis kanske 3 ggr.... är det något man bör kolla upp?

• kicki08
    Annizsj skrev 2010-09-01 20:53:46 följande:
    Då var man gift och den underbara dagen är över..Det blev en helt underbar dag!!! Jag är så lycklig! Försöker lägga upp en bild här, men nåt är fel... Får försöka lägga in i mitt album....!
    Grattis!!

Nu är det godnatt här. Förkylningen säger ifrån. sängen väntar Ses imorrn! Kram på er!
  • kicki08
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-09-01 23:13:25 följande:
    Åh jag vet inte vad jag ska ta mig till =/
    Bet precis av min ena framtand :( Inte ens en halv cm kvar av den.
    Undra va detta kommer kosta att fixa ?
    IIIK!!! Hua! Det är INTE kul! Beror lite på hur gammal du är. Och om du har försäkring kanske? Annars kan det blir dyrt.... :-/ Jag kör försäkring och betalar 200 kr/ mån. Då ingår det mesta i det så man slipper punga ut massor av pengar när det väl är dags för något med tänderna. Väldigt skönt

Godmorgon på er föresten spenderade 2-3 timmar inatt med att ligga och vara fruktansvärt illamående. Samt att halsen fortfarande känns som någon dragit med taggtråd i den. *suck* Theo lät lite småsnorig inatt när han vaknade och ville ha välling oxå.. det bådar INTE gott inför dagisstart på måndag.
  • kicki08
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-09-02 08:32:18 följande:
    Jag pratade med tandläkaren imorse, men va inte riktigt ärlig.. det har jag inte råd att vara just nu.
    Sa att william skallade mig så den gick av, o då går de på min olycksfallsförsökring.
    Får då betala en självrisk på 1000 kr ist för 10.000 som de skulle kostat.
    Det skulle jag med varit i den situationen. Vem fasen har råd med någe sådant annars.
  • kicki08

Euroshoppers våtservetter kör vi med. Dom är billiga och funkar jättebra och luktar inget speciellt. Perfa

Lite jobbig natt här. Körde totalt slut på Theo igår verkar det som. Läs:  http//ekens.blogg.se
    resulterade i 1 timma vaken inatt och sen vaknade han kl 5 och va piggelin som en mört. *gäääääsp* säger mamma idag.

• kicki08
    Helen C skrev 2010-09-03 16:10:02 följande:
    Hej tjejer.
    Orkar inte läsa de ni skrivit, e trött. Ibland har man såna dagar att man inte orkar läsa igenom....Men bra ni e flitiga iaf=)

Idag har jag fått onda sparkar, inte alls skönt. Vet inte om bebisen vänder på sig därinne eller va den grejar med.....

Börjar tvivla på om det e en tjej därinne. Hör så mycke grejer nu om att folk som kollat kön så har de inte stämt när bebisen kommit ut, så man tvivlar nu fast han va 95% säker...
    Jag har oxå hört rätt mycket om det där.... Så jag försöker förbereda mig på att det KAN komma ut en kille med. bara så man inte blir helt knäpp där på förlossningen om det skulle komma ut en pöjk. Men min känsla säger mig att det är en tös därinne Men ja, vi får se. Jag försöker hålla ett öppet sinne Tror det är bäst.
  • kicki08

NJsmamma: Usch!! Väldigt obehagligt om du "bara" är i V 29 oxå. förstår att du kände olust och obehag när du låg där, Man vet ju aldrig. Hoppas att liten håller sig kvar därinne några veckor till. Kram kram

Härhemma är det förkylt som sjutton. Jag är inne på min andra vecka och det har fortfarand einte gett med sig helt. Theo har blitt förkyld... lagom till dagisstart imorrn :-/ Och även sambon har åkt på och blitt dålig nu med. *suck* Att det alltid ska bli såhär!

• kicki08

FRUKTANSVÄRT nära faktiskt! Nästan så man börjar bli nervös nu
    Känns lite vemodigt att börja jobba imorgon... overkligt på någe sätt...  Vet inte riktigt hur jag ska känna. Om det är skönt och kul eller.. vad?   Konstig känsla när man varit hemma så länge....
    Och nästa gång jag går hem om 2 månader.. ja då finns det en till lite bebis härhemma.

• kicki08

Rosen: Jag förstår helt klart din irritation. Det är jäkligt respektlöst att inte kolla av om det är okej först.
    Tex jag har en pappa som har väldigt svår astma. Han kan inte vistas i vårt hem om det varit djur där alls.
    Sen är det ju det här med hår överallt. när sambons mamma haft med sig sin hund hem till oss så har det varit hår tamefan överallt! Och hunden ska ligga i soffan och sådär. jag blir skitirriterad. Jag hatar allt jäkla hår överallt. Speciellt när man har barn. Jag tycker jättemycket om djur. Hundar och katter. Men nu när jag har småbarn vill jag inte ha djur inne hos oss. Därför tycker jag folk borde respektera det och åtminstonne fråga först.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2