Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

Tack tjejer...

• Helen C

Hej tjejer...
    Mår toppen idag. Varit och kollat på nya lgh, mätt och donat, beställt ny soffa och matta, beställt förlosvningsringar då sambon min friade i tisdags vid sjön, så mysigt, tvättat bilen och handlat, jag e helt slut nu. Fötterna svullnar som sjutton och jag kan fan inte ha några skor snart....

Har ju oxå köpt dom första bebis plaggen till lilltösen, jag vågade haha.... Vill gärna vänta, men idag kunde vi inte hålla oss

• Helen C

Tack så mycke tjejer.. E riktigt lycklig med denna kille alltså....Han gör mig så lycklig varje dag..... Han säger saker hela tiden som en tjej verkligen vill höra....

Giftermålet vet jag inte när de går av stapeln så får se...
    Men har haft 2½ underbara dagar med honom nu när han varit ledig....

Man får vara lat, man orkar inte hur mycke som helst och inte i denna värme heller....

• Helen C
    Chanelll- Grattis....
    Hon har för högt blodtryck... Normalt e väl 110/70

Va härligt att läsa från PennyJenny
  • Helen C
    frogster- De bästa e ju att hon egentligen håller koll på ditt blodtryck med tanke på att det e lite högt nu, det e inte jätte farligt heller, men man ska inte gå med för högt blt heller, så egentligen om jag hade varit BM så hade jag tagit in dig om 2 veckor igen för och kolla....
  • Helen C
    Hedi- Tack så mycke. Ja det e verkligen dom små sakerna som gör mycke.... Vi tjejer behöver ju höra fina saker då och då

Verkar vara en del som får SD tidigt.. Jag tror jag får ibland när hon trycker sig utåt och jag blir anfådd och måste sätta mig ner, sen går de över, men det e riktigt jobbigt
  • Helen C

bebisen sparkar mer när an slappnar av därmed när man sitter/ligger... men det e msyigt....

• Helen C

Hej tjejer... De här med vikten e ju så olika för alla hur mycke man går upp. en del lägger på sig mycke vätska och bebisen tar mycke och de gör att man äter mkt...
    Jag har nog gått upp 8 kg och e faktiskt väldigt nöjd med de, så tror nog jag går upp 8-9 kg till och det e precis lagom, vikten tar jag tag i sen Nu orkar jag inte tänka på den hihi....

Ja de verkar full rulle i alla magar nu och visst är de underbart mysigt.... Hon sparkade mig i sidan i morse när jag låg på sidan, och de va inte skönt.... Bara vänja sig

• Helen C

Ååå va jag är trött nu. Gått på stan emd två tjejkompisar, och kan säga att de börjar kännas i bäckenet nu, så har jag aldrig känt innan, men inte så skönt....Ska nog lägga mig ner och vila en stund sen...

Har faktiskt köpt mig en amningsbehå, för jag kan inte ha mina vanliga, eller kan och kan, dom e inte sköna...Så kände att jag måste ha en annan

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2