Inlägg från: frukarlssonn |Visa alla inlägg
  • frukarlssonn

BF November,2010 DEL 2

Bisquit skrev 2010-06-17 14:28:19 följande:
    Hmm, försökte handla bebiskläder på lunchen. Men jag vet inte. Känner mig bara stressad och nästan panikslagen när jag ska göra det.... Men jag kan inte komma på varför?
    har alltid tyckt att det är roligt att gå och "nypa" i kläder i butiker. Men nu när det gäller mig själv så känns det så.... Ja jag vet inte. Stressad bara.

Någon mer som känner likadant eller är det bara jag som är knäpp?
    Haha lustigt att du skriver det för sån va jag med Fråga mig inte varöfr, men när jag väl stod där bland alla barnkläderna va jag som handlingsförlamad och fick inget köpt! Jättemärkligt.

Idag har vi vart på Borås djuroark och sen svärmor och hennes man och firat Olivias ettårsdag. En vecka försent men de gör inget
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf 101112 ♥
  • frukarlssonn
    NoahLeah skrev 2010-06-18 06:52:47 följande:
    Vecka 19 idag.

Sista familjeterapisamtalet idag sen försöka hitta kläder till kvällen festligheter..undrar om de säljer blingblingtält. *s*
    Lycka till!

Vad är det för festligheter du ska på då? Låter kul iaf

Låter inte kul med all trots, har förstått att det kommer just i den åldern...
  • frukarlssonn
    Bisquit skrev 2010-06-18 09:12:19 följande:

God morgon!

Va skönt att veta att man inte är ensam med barnklädershoppandet. Tänkte att ALLA tycker säkert att det är jätteroligt att handla barnkläder och jag är knäpp..

Ang jobbiga 7åringar låter det som om man ska ringa supernanny på 6 och 1/2 årsdagen..
    Ser inte fram emot det, än så länge har jag nog inte fattat att bebisen växer upp.
    Eller ja, än så länge har jag nog inte ens fattat att det ligger en riktig bebis i magen. En som man får ta hem....

Hu...

Du jag fattade inte att de va en riktig bebis förrän hon låg på magen hihi
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-06-18 10:30:07 följande:
    God morgon tjejer....
    Redan fredag och pojkarna ska till sin pappa vid 4 idag.... Ska bli lite skönt att få vila upp sig till torsdag då jag hämtar dom en dag tidigare än vanligt. Sen är de midsommar..... Tiden går fort....

Idag sparkade tösen rätt högt upp som man inte e svan vid, så hon låg väl på annat vis idag. Men nu känner jag av henne långt ner igen=) Bra dom har mycke utrymme nu, för snart finns de inte så mycke plats....

När fixerade sig era barn?????
    Mina fixerade sig båda i vecka 32....
    Min dotter fixerade sig v32 oxå. Eller däromkring... men iaf va hon fixerad då när bm kände.
  • frukarlssonn

Jag känner aldrig ngt när jag lutar mig framåt. Det gjorde jag alltid m Olivia men de va nog när hon va lite större. Nu känner jag ff bara när jag ligger på rygg, då kan de va ett himla liv där Sitter jag känner jag bara bubblor längst ner i magen, typ vid troskanten. Utanpå magen är det bara jag än så länge som lyckats känna

Rosen: det kan ju va en lugn bebis därinne. Hade jag haft moderkakan där fram med Olivia tror jag de hade dröjt länge innan jag känt nåt. För hon sparkades sällan nämligen. Hon ålade runt ist Så henne kände jag mest tydligt fr v30. Ja jag kände henne långt innan det men det blev mer efter v30 när det för många brukar avta lite för att det blir trängre i magen.

• frukarlssonn

Oj... magbilder har jag inte tagit en enda kom jag på :/ Med dottern tog jag var femte vecka. Kanske dags då

• frukarlssonn
    Rosen skrev 2010-06-19 11:56:22 följande:
    tack så mycket
    o helene: superfin mage!

kicki: gud va roligt att ni väntar en tjej nu! har ni namn klart?

goda nyheter jag har känt massa sparkar!!
    igår efter jobb så var jag på en fest o där spelade dom jättehög musik så jag kände hur han rörde sig där inne jättemycket o när jag la handen på magen kände jag även sparkar utanpå. även i morse när jag vaknade så kände jag honom ganska tydligt
    härligt kan jag säga!
    Åååh va roligt!!! Ja du ser, sparkarna kommer förr eller senare
  • frukarlssonn
    Rosen skrev 2010-06-19 12:08:35 följande:
    ja hoppas att jag kommer känna varje dag nu
    Det kommer du nog
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-06-19 16:47:49 följande:
    Rosen- Gud va kul. Äntligen din tur....

Tack för dom fina kommentarerna om magen. Den växer och står i...

Är de fler som kollar på Viktorias och Daniels bröllop på tv??? Det e rätt maffigt. Tur det inte e så när man gifter sig
    Jag har bara kollat lite emellanåt. De är verkligen ett fint par, och Viktoria är vacker. Men sambon kollar på fotboll så det är det som är på schemat idag

Gud vilken fart det är på dottern. Hon ställer sig upp mot allt nu så jag har fått ta bort bordsdukar och alla saker som är inom räckhåll Ibland glömmer hon t.o.m av att hon inte kan hålla balansen än så hon ramlar på rumpan
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-06-19 17:17:33 följande:
    Chanelll- Barnen e snabba när du har kommit på själva va dom kan göra, så man får plocka bort allting....

Ja Viktoria e väldigt vacker och väldigt lik sin mamma
    Ja nör de väl behärskar att röra sig får man se upp För Olivia kom allt på en gång. Hon va väldigt lugn fram till åtta månader. Vände sig då, lärde sig sitta men va nöjd med det ett bra tag. Innan semstern exploderade hennes fysiska utv. Började åla, krypa och ställa sig upp mot saker inom loppet av en vecka! Shit de går undan verkligen... Men så kul Solig
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2