Inlägg från: NoahLeah |Visa alla inlägg
  • NoahLeah

BF November,2010 DEL 2

Marinero skrev 2010-09-10 20:09:19 följande:
    Aha okej.
    Tog ju över 1 år med Noah o lika lång tid denna gång.
  • NoahLeah
    Helen C skrev 2010-09-10 20:11:42 följande:
    Det e ju inte värt att snusa och röka. Blir ju dyrt i längden.. Huvudsaken e man inte börjar igen....Vi får vara starka....
    Mm..sen alla sjukdomar man riskerar att få. Jag gjorde spirometertest och lungröntgen efter att jag slutat röka (fick en rejäl lunginflammation) och  jag hade jättefina lungor med tanke på hur länge jag rökt. Då känns det dumt att sabba dem nu när de ändå klarat sig så bra.
  • NoahLeah

Suck..var o hämtade ut Babyboxen på barnen hus idag och blev besviken. Den innehöll bara ett paket blöjor oen liten burk Vanish + 2 amningskydd , sen broschyrer o en halv tidning. Iofs fick man en blöjhink också men förra graviditeten var det mer saker i som hudkräm, leksak  mm

Skulle även på kräftskiva hos en kollega men mår inget vidare, ont i kroppen, huvudet o snorig så blir nog soffan för min del.

• NoahLeah

Fick veta en kul grej idag...sambon ska köpa en digital videokamera utan band till mig. Vi har ju en sen innan men den är för komplicerad för mig..ska bli så kul att kunna filma barnen hur mkt jag vill o kunna fixa till det på datorn utan att krångla med band.

• NoahLeah
    Hedi skrev 2010-09-11 20:43:50 följande:
    taniko: Är ni fortfarande tillsammans?
    ja, han har denna sista chans på sig nu när han går på AA o kurator. Men han vet att om han ballar ur igen så sticker vi ifrån han.
  • NoahLeah
    Hedi skrev 2010-09-11 20:49:09 följande:
    Ah ok! maste ha missat det. Hoppas verkligen att ha tar den chansen nu. kram
    Ja...annars drar jag som sagt. Har ett enormt stöd hemifrån o får  hur mkt hjälp som helst om jag måste flytta.
  • NoahLeah
    MammaDeborah skrev 2010-09-11 21:31:25 följande:
    Nu ger jag upp för ikväll. Har fått en rejäl reaktion på bricanylet och skakar för fullt. Visste att det var vanligt men med förra tabletten kände jag ingenting.
    Mannen och bonusbarnen ser film. Jag ligger i sängen. Somnar jag på soffan så ligger jag vaken halva natten sen. Bättre att gå och lägga sig så det har jag gjort. Kram på er! Ni kan väl hålla tummarna för en lugn natt?
    Tummar o tår hållna. *kram*
  • NoahLeah

Här hoppas mina föräldrar att det ska bli igångsättning el planerat snitt då de bor 25 mil härifrån..de är lite oroliga att de inte ska hinna hit innan vi åker in.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2