BF November,2010 DEL 2
Man kommer svettas som en gris i sommar! haha
Jag har varit gravid över en sommar förut men då var jag bara ungefär 3 månader gravid när sommaren var slut.
Denna gång blir det ju lite annorlunda
Man kommer svettas som en gris i sommar! haha
Jag har varit gravid över en sommar förut men då var jag bara ungefär 3 månader gravid när sommaren var slut.
Denna gång blir det ju lite annorlunda
usch, det är skitjobbigt å svettas
Så ska man jaga en liten busunge hela sommaren oxå
Blir ju inte mindre då direkt.
Får installera en dusch ute i trädgården lr nått. hehe
Rosen: Jag vet hr det är med 7 åringar... Imorse hade jag och sonen ett praktgräl om kläder!! Så jäkla löjligt. Men han lade sig och stortjurade och totaltrotsade. *suck* När jag hade lämnat av honom på skolan kändes det inte bra alls.. Man blir ju ledsen.
själv mår jag verkligen inte bra alltså. Jag kan inte sätta fingret på det alls. Jag känner mig jättenere och hängig. Trött som aldrig förr. Har jag inte ont i huvudet lr nacken så har jag ont i en axel bara sådär utan vidare... Hela min kropp är jättekonstig och jag fattar inte vad som händer.
Sen har jag fått en massa konstiga utslag runt halsen och lite på armarna som kliar nå jäkligt. Jag vet inte vad jag ska göra....
Usch, mina hormoner är nte att leka med denna gången. Jag känner inte alls igen mig!! BLÄÄÄ va less jag blir.
Sitter på jobbet och är alldeles gråtmild. Humöret svänger på några sekunder alltså. Fy fasen.... Har aldrig varit såhär i nån av mina andra två graviditeter. Whats happening!
Ja det är hemskt. Fast problemet är ju att jag är ju i v 17 och det borde ju lugnat ner sig. Men hormonerna flödar mer nu än någonsin nästan. *suck* Undrar hur det här ska sluta....
Yonasam: Nu vet jag ju inte alls om det var pga den, men Wedela oljan använde jag sist och det fungerade. Jag slapp bristningar.
MEN! Dom säger ju att om man äter mycket frukt under graviditeten så kan man slippa bristningar. Vitaminerna i frukten gör att huden blir mjuk och följsam och får lättare att töja sig.
Och jag åt MASSOR av frukt förra grav.
Ja man kan spekulera i evigheter. Men det skadar ju inte att prova
Jag är oxå jättenojjug med bebisen. Förra gången kunde min sambo känna små pickar utanpå magen redan i V 18! :-O
Denna gången har jag känt något... men diffust och bara ibland. Nu var det flera dagar sedan sist.... Så visst är man orolig. V 17 nu.
Nej jag försöker att inte oroa mig. Det blir ju inte att man tänker på det kanske lika mycket som med förra. Men det sägs väl att dessa veckor är lite spökveckor va.
31 maj har jag UL! inet långt kvar alls. Nervöööös!!!