• Yoshii

BF November,2010 DEL 2

popcornplaya skrev 2010-10-10 20:20:39 följande:
    Det var därifrån jag beställde mitt te. Snabb leveranstid. Den här veckan har jag tänkt börja dricka, går in i v.35 imorgon.
    Jag går in i v 36 nu i veckan så det är väl värt ett försök Glad
  • Yoshii
    Annizsj skrev 2010-10-10 20:22:57 följande:
    Någon som vet vad domningar i händerna kan bero på? Känns som de sommar. På nätterna är händerna som klumpar!!
    Så har jag med + att mina fingrar gör ont... I natt vaknade jag utav att det kändes som om mitt ena finger gick ur led, det gjorde fruktansvärt ont!

Sen så har jag fått domningar på magen....
  • Yoshii

Hej tjejor!
    I dag har jag varit sååååå trött, fast jag är väl iof trött helatiden Tungan ute

Men nu har jag iaf varit & hämtat barn i skolan & ska snart ner på staden för att köpa hallonbladste & sen ta en fika hos Morfar Glad

• Yoshii

Nu sitter jag i soffan med en kopp Hallonbladste Glad

Det smakar inte så mycket igentligen, ungefär som varm osötad mycket svag hallonsaft. Eller nått hehe

Får se om det kan hjälpa att man blir lite smidigare i bäckenet? För där jag har ju såå ont!

• Yoshii

Okej.

Jag var inte säker heller först, men jag gick dit för att kolla vad det var förnågot & såg att dom hade ett "litet" packet för 32kr (påste) så jag köpte det...

• Yoshii
    Helen C skrev 2010-10-11 18:19:58 följande:

Man kanske skulle ge de en chans iaf då=)

Ja prova kan man ju göra =D
  • Yoshii
    NJsmamma skrev 2010-10-11 18:30:34 följande:
    Spännande att se om det kanske tom gör så att man får sammandragningar.. ska börja om ett par dagar med mitt Bra att det inte smakar så mkt ändå, har läst att en del tycker att det smakar vedervärdigt!! Fast kanske är det skillnad på påste och löste?!

Skönt att sitta i soffan och slappa lite, har precis ätit middag, blev potatis och purjolökssoppa med ostmackor, mumsigt!!
    Har också hört att det ska smaka illa, men tror att påstet kan vara mildare? Sen såg jag att det fanns en hel del olika förpackningar, Men vet inte om det skall vara någon skillnad... 
  • Yoshii

Njsmamma- Jag ska nog vara lite feg och bara dricka någon kopp om dagen, man vet ju inte vad som kan hända.. ;)
    Sen när man börjar närma sig bf lite mera kan man ju öka om man vill...

( Jag går in i v 36 i morgon )

• Yoshii
    Bebis050810 skrev 2010-10-11 19:32:05 följande:
    NJsmamma- vilken cool tröja! och fin mage

Jag beställer nog hallonbladste jag oxå nu, alla gör ju det
    Det är ju värt ett försök iallafall Flört
  • Yoshii
    Helen C skrev 2010-10-11 19:56:23 följande:
    Vad händer om han inte gått upp?? Hoppas innerligt han gjort de...

Chanelll. Japp jag e mer än redo och hoppas hon snart vill komma ut för nu vill jag ha värkar. Dom ONDA=)
    Är du säker på det??Flört hahaha
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2