MammaDeborah skrev 2010-09-17 15:13:53 följande:
Hallå tjejer!
Har inte orkat läsa ikapp..
Mår mycket bättre i fogarna nu!! Jätteskönt! Det brukar gå lite upp och ner. Jag undviker fortfarande en massa lyft, men det är många gånger bättre just nu och jag sover som en stock på natten :)
Meeen, nu har tröttheten slagit till igen... är helt slut på kvällen och hur trött som helst på morgonen.. men jag känner igen det också sen innan..
Är så ohyggligt nervös inför ultraljudet nästa vecka. Snälla, snälla, snälla, håll tummarna för att moderkakan har flyttat sig!! Jag är så himla rädd för snitt..
Gjorde ett underbart bebisset till lillan igår. Det är rosa med limegröna eldsprutande drakar

Och till detta ett par ceriserosa muddbrallor. :) Foto kommer :) Och idag fyndade jag en fleeceoverall på myrorna. En brun molnoverall från lindex i stl 62. Jättefin och bara 35 spänn!
Kram på er alla!
Tummar hållna.
Förresten, såg nu att du bor i Linköping, min gamla hemstad. Spenderar mycket tid där då hela familjen o de flesta vänner bor kvar där. Sambon och jag (om vi nu fortfarande är tillsammans då) ska flytta ner inom minst 2 år.