BF November,2010 DEL 2
Hur var din bebis sen när den kom ut, var den fortfarande lugn?
Frogster- Stort grattis till sonen, en viljestark sådan 
Gokväll tjejer
Idag fick min svägerskas dotter barn
Hon har hela tiden trott det varit en pojk i magen eftersom dom sagt det. Och ut tittade en liten prinsessa
Usha... nu börjar jag bli nervös. Det tittar väl ut en pojke här hos mig istället för en flicka som dom sagt. hihi
Men nu när man fick se bilden på henne och bebis så kände jag bara hur mycket jag längtar efter våran bebis. 38 dagar kvar idag och det känns som en evighet. Magen är totalt stenhård och det kliar i huden. kan inte förstå att det ska växa 5 veckor till....
Jag kommer försöka att amma, mitt första mål är att iaf få ut råmjölken, sedan att amma 2-4 mån. Känns det bra kanske det blir längre. Jag kommer inte kämpa om det krånglar, känner att amningen inte är så viktig för mig.
Jag är själv ersättningsbarn och har inga allergier eller andra problem. Var faktiskt aldrig sjuk under hela låg och mellanstadiet.
taniko- Åh, vad roligt att läsa, måste kännas jätteskönt!
bisquit- Klart du ska byta ut madrassen och även sängen. Tänk om bebisen skulle fastna, då skulle du ju aldrig förlåta dig själv, bättre att byta i förebyggande syfte.
Håller på att pyssla lite med det ställe där vi tänkt ha skötbädden och sakerna som hör till. Skötbädden blir snyggast om man har den på bredden, alltså skulle bebisen ligga med sidan mot oss istället för fötterna. Jag brukar byta min systerdotter så, men hon är ju äldre och lyfter på benen själv (för det mesta) tror ni att det funkar med en pyttis också?