Inlägg från: Kinne79 |Visa alla inlägg
  • Kinne79

BF November,2010 DEL 2

Belavon- Tjejkväll? Vart bor du? Det var tjejkväll i min stad igår.

• Kinne79

Jag har även tvättat upp 3 bodies i strl 45, mina syskonbarn har varit små och på senaste ul låg vikten under kurvan. Sen att jag hittade dem på halva reapriset på Åhlens för ca 20kr styck gör att det inte spelar så stor roll om dom kommer till användning . 

• Kinne79

Har lagt en body på magen och då känns det plötsligt som att den är jättestor. 

• Kinne79
    Belavon skrev 2010-09-30 15:28:50 följande:
    Jag bor i Örnsköldsvik :)
    Äsch då, det var lite långt. Hade varit trevligt om det råkat vara samma stad.
  • Kinne79
    Marinero skrev 2010-09-30 18:44:55 följande:
    Förresten så tog Olivia sina första steg igår, och några till idag igen! Tre st va det som max men det är ju en början
    Spännande! Är det vanligt att börja gå när man är 15 mån?
  • Kinne79

Ok, då vet jag. Just nu har jag mest koll på vad som kommer hända bebisens första månad. Och inte ens där har jag koll på allt.

• Kinne79
    Marinero skrev 2010-09-30 19:28:02 följande:
    Ja o så säger jag stirra dig inte för blind på tabeller och andra barns utv Alla tar det i sin takt. Man gör gärna det med första barnet, iaf jag gjorde det då Olivia va senare än sina kompisar i det mesta. Men alla barn är så otroligt olika och tar det i sin takt!
    Jo, jag jobbar ju som lärare och det där stämmer även i skolåldern, alla mognar olika och endel kommer aldrig ikapp.
  • Kinne79
    Love3 skrev 2010-09-30 19:49:49 följande:
    Ingen fara Glad

Tack så mycket!
    Välkommen.

Jag väntar första barnet med bf 2 december.
  • Kinne79
    Saraia skrev 2010-09-30 19:31:40 följande:
    ni som köpt nya vagnar vad har ni köpt??? ska ha vår gamla brio kombi som vi köpte -04 i vinter o sen t våren blir det nog en ny sittvagn då denna är så tung o ej så smidig. Villa ha en emmaljuna ozone eller en UJ swift!
    Vi har köpt en Brio Happy sitt och liggvagn. Plus en Emmaljunga city cerox sittvagn.
  • Kinne79
    Jojo 85 skrev 2010-09-30 20:31:22 följande:
    Barn brukar börja gå allt mellan 9-18 månader.

Bebis: jag har gått upp ca 1,5kg på ca 1,5v.. Så det måste vara en tillväxtperiod.
    Vi ligger ju lika och jag har också gått upp 1 kg senaste veckan.
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2