Inlägg från: Kinne79 |Visa alla inlägg
  • Kinne79

BF November,2010 DEL 2

Hoppas inte min man blir annorlunda när bebisen kommer. Här hemma hjälps vi alltid åt, förutom nu när mannen får göra det mesta. Tvätta gör jag, men inte så mycket mer. Just nu har han det betydligt tuffare än vad jag har, han jobbar 100% och får sedan komma hem och laga mat och diska. Vi behöver inte dammsuga odyl så ofta eftersom vi inte har barn sen innan och det hinner ju inte bli så stökigt heller. Själv jobbar jag ca 50% och tar det lugnt när jag är hemma, viker lite bebiskläder och så. Min mans pappa är en riktig mansgris och hans största rädsla är att bli likadan, vilket är väldigt skönt för mig. 

Min bebis har börjat röra mer på sig.  

• Kinne79
    NoahLeah skrev 2010-10-04 12:06:28 följande:
    Kramar till er som har det kämpigt nu. {#emotions_dlg.flower}

Min sambo gör massor här hemma utan att jag behöver säga till, känns skönt, sen gör han ett jättejobb med att ta hand om sonen o hemmet de helger jag jobbar (då är han ensam från 7-21) och jag får alltid sovmorgon de dagar jag jobbar kväll.

Var på TUL/läkarbesök idag o tösen ligger nu bara + 18% så slipper fler UL..men ska på ett besök till om 4 veckor då hon ska undersöka hur mogen livmodern är mm.
    Hon ligger i alla fall med huvudet neråt så hoppas hon stannar så nu.
    Åh, vad skönt att läsa. Är allt bra mellan er nu?
  • Kinne79
    kicki08 skrev 2010-10-04 15:56:14 följande:
    Ny magbild i mitt galleri
    Fin! Ser ganska liten ut.
  • Kinne79

Helen- Ja, det där är en rejäl kula, men så fin.

• Kinne79

Ni som har fårskinn, vart har ni köpt dem? Har ni äkta eller fusk? Pris?

• Kinne79
    Rosen skrev 2010-10-04 22:12:49 följande:
    verkar inte vara nåt men hade önskat
    Spännande!
  • Kinne79
    Hedi skrev 2010-10-04 22:57:02 följande:
    Rosen: Ja typiskt att man prickar in en skorpion . Hoppas din kommer tidigare da, jag har ju bf den 9 november sa för mig är det nog bra om den stannar lite längre. Här later de en bara ga över 8 dagar innan de sätter igang en förlossning sa en skytt blir det nog inte heller .
    9 november är min man född och han är hur bar som helst! Flört
  • Kinne79
    Kinne79 skrev 2010-10-05 11:16:15 följande:
    9 november är min man född och han är hur bar som helst! Flört
    Haha, bra ska det ju såklart stå.
  • Kinne79
    popcornplaya skrev 2010-10-05 10:46:02 följande:
    Jag tyckte idag att min mage har sjunkit, upplevde det aldrig så med Philip.

Jag hoppas verkligen att man inte behöver gå över. Philip kom ju 5 dagar innan i alla fall så jag skulle nog bli förvånad om denna bebis ville stanna på övertid, man är änna inställd på att få innan igen. Men bara för det så går jag väll över. Men jag vill INTE ha ett december barn......
    Varför vill du inte ha ett decemberbarn? Förutom att det betyder att du gått över tiden.
  • Kinne79
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-10-05 11:26:13 följande:
    Vecka 37's magbild kommer här

Så fin du är. 

Själv har jag så stor rumpa så jag tycker jag ser ut som en stor boll hela jag.  
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2