BF November,2010 DEL 2
Jag mådde jättebra med Olivia och mår oförskömt bra nu med får jag väl säga. Men visst känner jag mig mer anfådd o så men inget mer
Hittils iaf 
Jag mådde jättebra med Olivia och mår oförskömt bra nu med får jag väl säga. Men visst känner jag mig mer anfådd o så men inget mer
Hittils iaf 
Sen är det ju tyvärr så att en kan ha turen att bli sjukskriven pga en åkomma, medans en annan som lider av exakt samma sak får avslag! Beror på vem som sitter och beslutar om saken! Helt sjukt! Vi som jobbar på båtar brukar aldrig ha problem att få hp ex, men jag vet en som inte fick det! Och det är oxå sjukt för anledningen till att vi inte får jobba efter sjunde månaden är för att vibrationerna kan va skadliga och sätta igång en förlossning! Plus att de inte vill ha oss ombord pga säkerheten, i skarpt läge är man inte så grasiös så man kan sjösätta en livflotte eller båt ex. Men likförbannat va det en som blev nekad. Hon hade iofs turen att få igenom en sjukskrivning ist.
Hedi - Har provat det innan, men då hade jag ju inget barn på g så det kanske går lättare nu. Ska slänga ut en tråd imorgon.
Chanell- Har en kompis som flyttade hit när hon väntade sitt andra barn och hon fick gå ändå, just för att hon sa att hon ville träffa lite folk, är värt att fråga iallafall. För här är det också bara första gången man får gå egentligen.