Nea11 skrev 2010-09-26 18:35:13 följande:
Tack för era svar tjejer!
Ringde till förlossningen, men verkade inte vara någon fara om inget mer inträffar.
Ha en trevlig söndag kväll! :)
Kram
Bra att du ringde iaf, alltid bra att prata med "proffsen"
Maddie72 skrev 2010-09-26 18:01:43 följande:
Kan intyga att Lufsa är supergott!! Måste göra det nån gång. Har inte gjort det sen jag bodde hemma hos mor och far. Och det är länge sedan! Mums, hoppas det var gott idag.
Min hushållsmaskin gick sönder för ett tag sen så jag kan inte göra nåt sånt nu, har iofs aldrig gjort lufsa men tänkt tanken många ggr! har däremot gjort raggmunkar många ggr. ska önska mig pengar till en ny hushållsmaskin nu när jag fyller år i nov, en kanonsnygg röd Bosch. sen jäklar ska jag testa och göra lufsa! =)
----
Ja detta med pengar är aldrig kul..... jag väntar på beslut från min A-kassa OM jag ska få stämpla eller inte, om jag vart ifrån för länge, men de lovade dom att jag inte skulle kunna vara när jag frågade för 1 år sen, men sen ska de hålla på att strula!! fick barnbidraget o 1500 från min sista mammapeng på liten förra i måndags, det klarar jag mina räkningar på, men sen inte mer såsom mat och lite shopping inför bebis ankomst, vinterkängor till min stora tjej och lite annat som ska handlas nu inom närmaste veckorna. Hoppas jag får mina pengar snart!!! annars får jag inte pengar förrän min mammapeng när bebis föds, typ december.....
Mannen har dock tagit ut FP som jag ska få tillgång till, så vi kan handla mat o kläder, men vet inte när de pengarna heller kommer.......... suck! pengar är ett problem, så är det bara, varesig man vill eller inte.
------
Lufsan va kanongod!! nu ska jag läsa för barnen och natta dem