Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

BF November,2010 DEL 2

Carolina13 skrev 2010-10-11 11:55:26 följande:
    Måste vänta en hel vecka på att få reda på vad det e.. kommer gå i taket! Men får väl se fördelen i det att om de hade sett det som allvarligt så borde vi ju fått komma direkt.
    uscha... undra vad som är bäst. Å googla på det eller inte.. Ibland kan det ju skapa bara mer oro.
    Allt är säkert bra. Hoppas det. kram på dig
  • kicki08

Åhh... tankarna finns där om å köpa hallonblads te... Men fasen.. Jag fick sånna jäkla sammandragningar förra gången så det va läskigt nästan. Vet inte om jag vågar...... hmmm....

• kicki08

Jo precis... Läste något om att det helst inte ska vara på påse heller. Utan sånt löst... stämmer det?

• kicki08

okej... ja jag köpte oxå påsform förra gången och det gjorde jag på en hälsokostbutik. Så det borde väl funka då kanske.... Ja man kanske ska prova ändårå Blir det för läskigt får jag väl sluta

• kicki08

Vissa dagar vill jag inget hellre än att det ska sätta igång. Medan andra dagar tycker jag det är bra att bebbe ligger därinne väldigt olika.
    Just för tillfället är jag så trött så jag sitter och sover nästan... *gäääsp* skulle inte orka åka och föda ikväll.

• kicki08

Jag är oxå så jäkla hungrig om kvällarna... Men när jag ställde mig på vågen iväll så visade den på att jag skulle gått upp 3 kg på 1½ vecka!!! Det KAN bara inte stämma
    Jag kan väl för fasen inte svälta mig själv bara för att inte gå upp i vikt! Fasen va less jag blir Ska jag strunta i att äta något då på kvällarna bara för att inte gå upp i vikt elle rhur ska man göra?
    *suck*
    Är så trött ikväll... somnade på soffan 1 timma här. Så jäkla dumt.. undrar om man kan sova nu för kvällen.
    Å inge mer slemmis har det kommit heller. känner mig deppig nästan...

• kicki08

Annizsj och Hedi: Tack tjejer Skönt å känna stöttning härinnifrån när man är deppig
    Sambon kramade om mig ordentligt igår oxå och talade om hur vacker jag var och att jag faktiskt är gravid och då får man äta
    Känns bara surt att man ska behöva sitta där och försöka förklara sig för en BM varför man gått upp i vikt när man inte ens fattar det själv.... :-/ Vad spelar det så stor roll för igentligen?! Jag VET ju att jag kommer gå ner i vikt sen. Knepigt.....

Williams mamma: Lycka till så mycket idag! berätta hur det gick sen

MammaDeborah: Att ha ont i ryggen tar rejält på krafterna även om man får sova. Det hjälper inte så värst om man ändå vaknar och har ont igen Är du trött så ska du stanna hemma och vila. kram på dig

• kicki08

BM besök idag I V 37  (36+6)

Vikt: + 14 kg sedan inskrivningen (3 kg på 1½ vecka :-/ )
    BT: 140/85
    Socker: 5,1
    SF- mått: 35 cm
    Hjärtljud: 150-160 slag/min

Jag har fått lämna urinprov varje gång pga mitt höga blodtryck men tack å lov inget dåligt ännu. Men hon vill hålla koll på mitt bt så jag ska dit nästa vecka oxå och kolla. Skönt ändå att dom är noggranna
    Jag frågade BM om hon trodde det var en stor bebis. Men hon sa att det kändes som en normalstor bebis SKÖNT Å HÖRA!

• kicki08

Just ja! Jag måste oxå packa BB väskan! Har inte gjort det ännu. Och ingen säng är det uppe än heller... :-/ Herregud vad det dras ut på saker här. Jag hinner ingenting känns det som. Går ju in i V 38 imorrn
    21 dagar kvar

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2