Inlägg från: mzetterblad |Visa alla inlägg
  • mzetterblad

BF November,2010 DEL 2

Nu bär de av, wish me luck

William 070824 & Pyret BF 101101
  • mzetterblad

På torsdag kl 08.00 ska vi infinna oss på förlossningen för igångsättning

• mzetterblad

Ja det känns jätte spännande att vi snart har vår älskade son hos oss!!
    Så imorn har vi tagit ledigt med William från dagis så han får en heldag ihop med oss. Det är ju vår sista dag imorn som bara 3 i familjen! Scary!! =)

Kinne79 skrev 2010-10-19 18:53:18 följande:
    Williams mamma- Åh, så spännande. Hur lång tid brukar det ta innan bebisen är ute när man gör en igångsättning?

Taniko- Skönt att allt gick bra.

Jag tror att jag börjat få lite foglossning. Gör lite ont i ljumskarna och i hela framdelen av underlivet. Känns som att jag haft fjortissex. Oskyldig Är det foglossning?
    Jag har inte den blekaste hur lång tid en igångsättning tar, tror de är väldigt inviduellt. Hur kroppen reagerar på alla olika metoder och hur mogen kroppen är för förlossning .
  • mzetterblad
    Helen C skrev 2010-10-19 22:29:34 följande:

Ja de va himla många som skulle till BM imorgon. Jag ska dit på torsdag=) Lycka till alla

Williams mamma- så fiiinnnnn

Tack Hihi!
    Men snart är den väck , och då ser man ju ut som hej kom o hjälp mig ;P
  • mzetterblad

Jag blir så jääääkla förbannad på mannens bror och hans tjej..

Min svärmor ringde mig idag och berätta att dom går o snackar skit om mig bakom min rygg.
    Säger att jag tjatat mig till en igångsättning bara för att jag inte vill gå över tiden.
    Hallå eller?!?!?!
    Dom verkar ju tro att jag sprungit hos smvc för att det är skojjigt eller? legat sömnlös på nätterna av oro för att jag inte har nåt bättre för mig kanske?

Men det är inte jag som tvingat mig till en igångsättning utan en förlossningsläkare som anser att det nu är bäst för barnet att komma ut. ÅÅÅÅHH!!

• mzetterblad
    Marinero skrev 2010-10-19 22:49:29 följande:
    Jättefin mage du har!! Men inte länge till du har kvar den Flört

Ja du... som ni vet så vet jag hur det känns när folk springer runt o snackar sin jävla goja! Fy fan för folk som snackar skit om andra! Det är bara avundsjuka! Men jobbigt för dig är ju att ni är typ "släkt"! Eller brukar ni ses? Hatar verkligen skitsnack! Förstår inte va man får ut av det!
    Mannen har rätt tät relation till sina syskon såå.. men nej jag skulle inte säga att vi träffar dom så ofta iaf inte den brodern tack o lov.
  • mzetterblad

Här har jag haft onda sd hela natten typ.. Så ja hoppas de innebär att jag kanske är öppen nåt imorn när vi kommer in till förlossningen.

Kicki: Håller tummarna

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2