Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

BF November,2010 DEL 2

Marinero skrev 2010-10-13 12:30:11 följande:
    F´låt, nu känner jag att jag bara irriterar mig på folks kommentarer... men jag bara måste Tungan ute

Jag skrev igår som status på fb: en månad kvar t bf. Då skrev en att skönt snart är det jobbiga över. Jag skrev ja äntligen. Då skriver en som fick sitt andra barn i juli att ja men på¨ett sätt börjar det jobbiga för det är fullt upp med två barn, tro mig o bla bla. Men verkar jag va helt bakom flötet? Jo jag FATTAR det! Jag syftade på att det fysiskt jobbiga är övr!!! Jaaaaa jag fattar att det kommer bli jobbigt med två barn!! Även fast jag bara har ett barn just nu! Suck... Jaja inget o bli riirterad över eg, mena väl inget illa såklart men jag är på ett aggro humör nu känner jag Demon
    OJ vad jag känner igen mig Har en "kompis" som alltid ska kommentera allt i form av att hon minsann vet bättre. Och det roliga i det hela är att hon inte har några barn alls! Så jävlars vad irriterad jag blir ibland.
    Senaste grejjen hon sa var att hon skulle komma och hälsa på oss V 50 och då tyckte att vi skulle bjuda henne och hennes kille plus ett annat par på middag. Öhh.... Ja men då har vi en relativt nyfödd och jag tror inte vi orkar det just då med tre barn.
    Hennes svar på det: Men då var det ju flera veckor sen du födde barn!!
    :-O
    Är en del totalt tappade bakom flötet?! kan man inte bara hålla käften när man inte har barn själv och inte har en susning om nått. *suck*
  • kicki08

MammaD: Knepig sits.... ja vad säger man. Man tycker väl kanske dom borde förstå att dom inte ska åka iväg. Vad ska du säga liksom. du vet ju inte alls. Du kanske får berätta hur du mått nu i några dagar.
    Men jag förstår hur du känner... Hoppas dom själva tar sitt förnuft till fånga.
    Kram

• kicki08

Hörni... jag har fått lite röda kliande utslag på vaderna och låren. och sen även på ovansidan av magen och utåt sidorna. det är inget som kliar hysteriskt men lite smått och det syns ju att det är som utslag....
    Nån som har nån aning om vad det kan vara?

• kicki08

Nopp ingen klåda sedan innan. Det har kommit nu.. typ igår märkte jag det på benen. och idag på magen oxå :-/
    Kan det ha nått å göra med att jag har vatten i benen och att magen växer? Tänkte att huden sträcks liksom...

• kicki08
    Helen C skrev 2010-10-13 19:54:37 följande:
    Kanske bristningar på G????
    Usch fy fan säg inte sådär... Jag har nog sedan förut tycker jag. Blääääää
    Smörjer magen med olja som en dåre. Får se om det funkis.
    Hur är det å smörja med sån här 1% kortisonsalva tror ni? Riskfritt? Sån man köper receptfritt på apoteket
  • kicki08

Godmorgon. En rejäl skitnatt här igen. sambon jobbade med rusten på badrummet till 1 inatt och Theo vaknade flera ggr under den tiden. När sambon äntligen kom och la sig så vaknade han på allvar. Så mellan 1.30-4 inatt var han klarvaken Så varken jag lr sambon har sovit mer än 2 timmar inatt.
    Tröttheten idag går inte å beskriva alltså. Nästintill deprimerande. Två nätter i rad utan sömn nu.

Jag hoppas innerligt inte att förlossningen sätter igång nu. Skulle aldrig orka det.

• kicki08
    Jojo 85 skrev 2010-10-14 08:27:06 följande:
    God morgon! Här är en som faktiskt haft en hyfsat bra natt

I eftermiddag ska vi till min kusin o Josefine får leka med sysslingen. Så får jag snusa lite på lilla sysslingen vi kommer käka där oxå.. Ska bli så trevligt.

Snart dax för välling till Josefine..

Vi gjorde ett försök till lite vuxenmys igår.. Gick väl sådär.. Kände mej som en strandad valross o kunde lixom inte få så mycket ut av det. Min man kallade mej iaf för snygging.. Gullig han är, tur han kan tycka det ändå

hihi ja det är verkligen inte lätt det där med myset. Det är svårt å slappna av ordentligt när man känner sig som man gör. Så tyvärr får man ju som du säger inet ut sådär supermycket av det kanske.... Men såklart är det ju mysigt. Men nu längtar jag tillbaka till min vanliga kropp så vi kan sexa som vanligt igen
    3 veckor kunde vi bara hålla oss förra gången

• kicki08

Chanell: Fy fasen Hoppas bebis vill komma tidigare denna gången med så du slipper det där lidandet länge till. kram!

• kicki08

Chanell: jag måste gissa på när din prinsessa dyker ut. Du har bf 12/11 såg jag. gissar på 29/10

• kicki08

Nja... jag har det riktigt mysko denna gång. Har liksom inga känningar längre. Liiite av slemmis gick ju för nån vecka sen och har haft massor av onda förvärkar tidigare. Nu i några dagar har det varit lugnt som i graven.
    Bara sd som inte alls gjort ont. Jättelugn bebis.... Mysko bara. Känner inte igen det alls om man jämför med förra gången.
    Misstänker jag kommer gå över tiden. uscha hemska tanke!!

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2