Annizsj skrev 2010-07-11 20:14:37 följande:
Idag har bebis sparkat endel, det är så mysigt. Först nu börjar jag verligen längta efter att snusa bebis, kanske för att Viggo börjar lämna de där bebisstadiet...även fast han fortf är mamma lilla bebis..
Började iaf tänka på hur mysigt det är när barnet precis är fött å man får vara bara mamma/pappa/bebis. Har bara upplevt det en gång då första sonen kom så tidigt. Hoppas innerligt att jag får uppleva det denna gång igen (att man slipper föda tidigt då). Kommer nog försöka stanna kvar på BB iaf ett dygn denna gång (förlossningen ett dygn). SIst åkte vi hem för tidigt, mkt känslor....gahhh!!
Hur tänker ni andra? Vill ni hem direkt? mm
Jag vill stanna max en natt om allt går som det ska. Kommer bara va rastlös av att ligga kvar. Vill ju hem till familjen

När Olivia föddes va det annat då sambon va där hela dan (han sov inte över) för då hade vi ju inga barn sen tidigare.
Kicki: ja va sjutton ska man säga, vilket svin!! Fy f-n vad har dom för problem som beter sig på det sättet???? Vad ska din kompis göra nu? Har hon sagt? Nä usch vilken sits alltså

Va bra att du hade kul iaf