Bebis050810 skrev 2010-08-13 11:11:47 följande:
Förlåt om jag bara babblar om mina problem men det är så skönt att skriva av sig och få ert stöd, ni är så snälla
Hoppas ni andra får en fin dag men mkt skratt och sol
Jag önskar inget annat nu än att gubben här ska be om förlåtelse och behandla mig med respekt!
Nu ska jag ut och gå med barnen!!!
Det gör du helt rätt i!! Jag ska ordna lunch åt mina tjuriga barn och sen stoppa lillkillen i säng. Sen blir det mönsterritning och kanske lite soffvila. Ska hämta mannen på jobbet halv fem. Han följde med till bm i morse så därför har han ingen bil med till jobbet. Fast det känns lite kul att få hämta honom för en gångs skull *fniss*
Sen blir det väl traditionell fredagsmiddag. Vi brukar handla nåt färdiggrillat i affären och äta potatissallad och en rejäl grönsallad till. Och sen när barnen är nattade blir det mys i soffan framför en film eller dylikt. Aaaah, jag älskar fredagar *ler*
Förresten, är det någon som har koll på hur det funkar med barnomsorgstaxa när man är gifta? Samräknas inkomsterna trots att det är "mina" barn? Min man har ju betydligt högre inkomst än min sketna föräldrapenning.