Annizsj skrev 2010-10-12 20:47:08 följande:
Nu är det min tur att klaga. För ikväll brast det.Tårar tårar!

Jag är så less och trött på detta nu. ALDRIG mer säger jag med all säkerhet. Inatt har jag inte sovit många timmar. Vaknat i ett. Det här satans syndromet gör mig galen. SÅ ont i händerma, speciellt högerhandet. Det sticker i fingar, hela handen domnar och det gör ont. Natten är verst säger dem, kul det är ju då man ska sova. Har ingen möjlighet att sova om dagarna. så nätterna är skitviktiga. Ska klara av skola på heltid, jobb på deltid plus två små barn och sen den här jävla graviditeten. Trodde inte att sånt här drabbade en bara för att man är gravid. Har iaf fått tid hos en arbetsterapeft imorgon em. Hon ska göra någon handledsskena till mig.....hjälper inte det går jag in i väggen
ORKAR INTE DETTA MER!!! Nu är det fan synd om oss tjejer! Stör mig på att mannen bara driver runt och mår så bra. SÅ INNI orättvist är vad det är!
Samma här du, högerhanden är värst! jag kan inte knyta ihop den handen helt så detta ska min Bm få höra.
Sen så lider jag utav väderknän & det gör super ont nu då det är så kyliga dagar & sen graviditets kilona på det.
Lagom roligt....