-
Nja, snarare att det känns mer eller mindre. Men precis som mensvärk brukar hålla i sig, så är det jag känner. Det gör inte så ont att jag känner behov av alvedon utan är mest nyfiken på vad det kan bero på.Barnen är mitt liv skrev 2010-11-10 21:44:42 följande:vadå konstant alltså inget uppehåll alls?? -
Nej, något galet tror jag inte att det är. Är mest bara nyfiken på vad det kan vara som händer.sunflower79 skrev 2010-11-10 21:51:31 följande:sådär har jag oxå vissa dagar... jag föreställer mig att det är när bäbis börjar borra sig neråt och det börjar bli trångt där nere =) o flera nerver blir lidande..
fast om du känner obehag o nån magkänsla att det är galet så ska du kanske prata med din BM? -
Får se vad det kan vara vore ju spännande om det var förvärkar, men vem vet allas kroppar är ju så olika. Men särskilt orolig är jag inte mest nyfiken, har ju aldrig varit gravid förut.
Hur länge brukar man ha förvärkar?
Annizsj- Hoppsan, det vore något. Går in i v.38 på fredag så det vore ju lite tidigt, men inte för tidigt. Men räknar kallt med att föda i v.42 -
Efter att haft denna mensvärk sen kl 15 ungefär så försvann den strax efter jag skrev här.
Skönt att slippa ha ont dock. Men nu vet jag det att har jag någon krämpa så ska jag skriva i tråden och klaga så går den kanske över.
-
Färdknäppen är det orgasmen eller penetreringen som sägs göra susen?
-
Är lite rastlös, har inget att göra (förutom att ta hand om tvätten).
Har lust att göra i ordning skötplatsen, men känns lite tidigt bebisen kan ju faktiskt behaga komma om 5 veckor. Hur många veckor innan har ni fixat med skötbord, säng m.m? -
Usch då. Dammsugit har jag vägrat göra i flera, flera veckor nu.NoahLeah skrev 2010-11-11 12:12:29 följande:Dammsugahela nedervåninge var kanske inte så smart, bränner som eld i underlivet nu och svimfärdig, blir nog en stund på soffan. -
Ok, då förstår jag. Blir inte så himla smutsigt här, så är inga problem att ignorera tills mannen tar hand om det.NoahLeah skrev 2010-11-11 12:29:43 följande:Blir så rastlös o less på allt grus o skit så kan inte låta bli, får skylla mig själv.
-
Åh, det låter ju bra. Har lite svårt för samlag just nu, men finns ju annat man kan göra för att få orgasm.Jojo 85 skrev 2010-11-11 13:20:56 följande:Orgasmen är väl det som gör mest nytta.. eftersom den ger sammandragningar.. sperman innehållar såpass lite av det hormon som kan sätta igång att det tydligen kvittar även om man skulle ligga typ 10 ggr på raken, hehe.
Grattis Mita o Popcorn!!!
Bebis: så fin mage
Jag tänker som dej angående smärtlindring.. om allt går som det ska vill säga..
Helene: Skönt att allt ser bra ut o att lillan börjar växa till sej igen
-
popcorn- Förstår att det måste kännas som en chock, men jag lovar dig att du snart kommer kunna ta till dig din dotter och älska henne av hela ditt hjärta. Tillåt dig att gråta, du har rätt till dina känslor, vilka de än må vara.
Verkar finnas massor av bra mammor här på fl som har barn med downs, kanske kan du finna stöd hos någon av dom. Stor kram till dig och din man.