Inlägg från: Kinne79 |Visa alla inlägg
  • Kinne79

BF November,2010 DEL 2

Love3 skrev 2010-11-11 18:51:30 följande:
    Popcorn: Du förstör absolut ingenting!
    Vi finns ju här för att kunna prata & stötta varandra....
    Håller med! Och det är ju just när det känns tungt man behöver stödet som allra mest.
  • Kinne79

På lördag ska vi på 40-årsfest ca 20 min med bil. Mannen funderar på om han kan dricka eller inte. Om han dricker kommer det bli måttligt, det är nämligen hans chef som fyller och en massa folk från jobbet. Men frågan är skulle ni våga låta era män dricka när ni var i v.37+1. Vi har ju alltså 20 min hem och sedan 1h till förlossningen och ingen riktig backup om det skulle behövas köras dit.

• Kinne79
    Annizsj skrev 2010-11-11 21:05:32 följande:
    Trulsa- är det viktigt för honom att dricka ? Handlar det om någon öl eller några glas? Är juvstir skillnad på att partaja loss och bli full än o dricka lite för det sociala.
    Nej, han vill inte dricka. Mer jag som tycker att han inte behöver avstå. Han skulle bara dricka för det sociala isåfall. Kanske 2-3 glas vin.
  • Kinne79

taniko- Vad fin den är.

annizsj- Alla gissar på att vi ska få en tjej, är säkert 30-40 stycken som gissat på det. Vore lustigt om nu bm har rätt och det är en tjej, hur tusan lyckas alla gissa rätt.

• Kinne79

Rosen- Vad söt han är. Är det normalt att vara så stark i nacken?

• Kinne79

Jaha, jag som hade hoppats på en fortsättning av den här tråden. I den länken till okt/nov mammor var det ju en massa nya, hade velat följa er i den här tråden eftersom vi pratat så länge.

• Kinne79
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-11-12 12:57:59 följande:
    Tycker väl allt vi kan fortsätta i den här tråden.. Eller måste vi göra en ny?
    Nej, det är väl bara att fortsätta här, huvudsaken är att de som vill följa varandra kan göra det.
  • Kinne79

Jag ser inte fram emot smärtan, but give me a baby!!

Är dock hundra på att jag får vänta till igångsättning 16 dec....

• Kinne79

Hmm, var nyss och bajsade och fick ganska mycket klarrött blod på pappret. Har inget ont därbak och jag är varken hård eller lös. Men visst borde det ändå bara vara ett blodkärl som spruckit? Inget att oroa sig för väl?

• Kinne79
    Annizsj skrev 2010-11-12 17:50:52 följande:
    Fasiken va bebisen borrar sug neråt... Känns som om den ska ploppa ut när som. Vet inte om jag har förvärkar, gör ju inte så ont ... Kände mig lika lost sist! Stannar också gärna kvar i denna tråd, snart har ju alla fått
    Jag kan knappt gå ordentligt för det trycker på neråt.
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2