Inlägg från: Kinne79 |Visa alla inlägg
  • Kinne79

BF November,2010 DEL 2

Jojo- Ja, jag hoppas också på en novemberbebis.

Jag är ingen träningsmänniska i vanliga fall, men nu är jag så himla sugen på att träna, promenera och bli smal igen. Kanske beror på att det kommer dröja flera veckor till innan detta är möjligt, man brukar ju vara sugen på saker man inte får eller kan.

Jag vaknade i natt och trodde att vattnet gått, vart lite orolig ett par sekunder iom att mannen inte är hemma. Jag var helt blöt på benen ända ner till fötterna, var tvungen att känna om trosorna var blöta men de var torra, så jag var tydligen bara svettig, men fattar inte riktigt hur jag legat med benen för att bli svettig på smalbenen. Två nätter till och sen är mannen hemma igen.

Precis som sunflower är jag impad av hur ni flerbarnsmammor orkar. Själv sover jag till 10 Skäms

• Kinne79

tessiej- Grattis till dottern. Fint namn ni valt.

Har varit en sväng på stan och kan tipsa om att affärerna nu har börjat med extralång öppetköp inför julen. Tänkte om det är någon som vill köpa pojk/flick kläder men inte vågat. Jag vågade mig på att köpa tjejkläder idag. Man kan ju också passa på att köpa julkläder i 2 storlekar om man inte riktigt vet vilken storlek bebisen har på jul, så är det ju bara att lämna tillbaka efter jul.

• Kinne79
    sunflower79 skrev 2010-11-17 17:22:13 följande:
    haha ja men det lär väl bli sladdrigt ett tag på magen.. eller? inte vet jag haha..

usch din stackare.. inte kul när humöret svajar! tur du har en förstående karl! min e oxå bra på det sättet för han låter mig mest hållas när jag får mina utbrott.. stackarna vad de får utstå hihi

gud vilken söt lintott du har!! hon kommer bli en stolt storasyster!
    Är jag på fel humör så kan jag tom bli sur just för att min man är så förstående. Sluta vara så snäll hela tiden, våga säg att jag är en gnällig gravidkärring. Men det skulle han ju aldrig göra. Han brukar bara ge mig en kram och hålla tyst. Frustrerande
  • Kinne79

Jag sitter ensam hemma och har sjukt tråkigt. När min man är bortrest längtar jag ännu mer efter släkten som bor 4h bort, vore trevligt att bara kunna åka till nån av dem och äta middag, så man slapp sitta själv. Kompisarna har ju fullt upp med sitt på kvällarna.

• Kinne79

Fy, har ätit lite väl mycket godis ikväll så sitter här och mår lite smått illa, att man inte slutar äta i tid.

• Kinne79

williams mamma- Låter inget trevligt alls.

bebis- Håller tummar och tår att du får innan din födelsedag (eller i värsta fall efter). Man vill ju att barnet ska få en egen dag. Jag är orolig för att min bebis ska komma på min födelsedag den 9 dec.

• Kinne79

Nu är jag hemma från bm där allt såg bra ut. Nästa tid blev på bf-dagen, så den hoppas jag att jag slipper gå på. Om jag inte fått innan den 13 dec blir det förmodligen igångsättning, jag trodde att det skulle bli den 17 dec, så det känns skönt är ju iaf 4 dagar närmare, så max 24 dagar kvar 

• Kinne79
    Love3 skrev 2010-11-18 15:46:18 följande:
    Hej tjejer!

Det var vattnet som gick men fick åka hem & vila ovh invänta värkar

Om inget händer innom 48tim så blir jag igångsatt & det är på Lördag!!!!

Så senast Lördag blir det bebis
    Måste vara en häftig känsla att veta ett datum när man senast får bebis. Lycka till!
  • Kinne79

sunflower- avslag är väl allt det där äckliga som ska ut, eller har jag fattat fel?

• Kinne79

Carolina- Så söt han är.

NJsmamma- Spännande!

Är det någon mer som kan känna att ni är på väg att sprängas av kissnödighet och sen när ni kommer till toan så är det typ 5 droppar som vill ut. Tycker det är så frustrerande.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2