Inlägg från: Kinne79 |Visa alla inlägg
  • Kinne79

BF November,2010 DEL 2

Om man skulle få barn den 14 dec, tror ni avslaget har lagt sig till julafton då, så att det är mer som vanlig mens och inte så att man behöver duscha under dagen?

• Kinne79

Låter skönt. Man lär ju inte känna sig så där supersnygg på jul som det är, så vore ju trevligt om man slapp känna sig äcklig också.

• Kinne79

12 veckor? Trodde man gjorde efterkontrollen 6 veckor efter, ska man inte ha sex på 3 månader alltså?

• Kinne79

Kul att han tom bestämt ett datum

Tycker 3 månader låter som en lång tid utan sex, det är ju skönt ju. Oskyldig Men skulle aldrig våga mig på det innan efterkontrollen och förmodar att man har lite andra prioriteringar i början, sömn tex.

• Kinne79

Oj, 3-4 gånger på ett dygn är ju superlite. Kan inte din bror ge henne ersättning? Om mamman säger nej får han nästan göra det i smyg, stackars liten hon har ju ingen energi till att berätta att hon är hungrig.

• Kinne79

Njsmamma- Jag fattar inte varför de inte bara sätter igång dig, det borde ju stressa dig och bebisen betydligt mindre än alla dessa turer och prover du håller på med nu. Förstår att det är bättre för bebisen att vara inne i magen om du skulle vara i v25, men nu är du ju ändå så nära bf så vad spelar det för roll om du föder nu.

• Kinne79

Nu är min man hemma så jag kan pusta ut och få barn.

Hmm, jag fick en snabb puss och sen dök han ner till magen och började prata och gosa, är det så här det kommer bli nu att man kommer vara nr2

• Kinne79
    Jojo 85 skrev 2010-11-19 16:17:02 följande:
    Ska ta till mej av era kiss tips o lägga på minnet.. Hoppas ju på vaginal förlossning denna gången. Vi har toan precis bredvid badkaret så då kanske det funkar att Sätra igång duschen med ljummet vatten o använda den.. Ner i toan alltså. Använde den för att tvätta rent mej från avslaget när jag fått J. Istället för att hoppa in i duschen varje gång., när det fortfarande kom så mkt.
    Åh, tack för tipset. Det borde funka hos oss också, tack det hade jag nog inte kommit på själv.
  • Kinne79

Nu är jag tillbaka vid datorn. Har kollat på Sex in the city 2.

Slemproppen, hur funkar den? Hur ser det ut när den  lossnar? Har nu två gånger när jag torkat mig fått som äggviteflytning på pappret, är det början på slemproppen eller något annat?

• Kinne79
    Helen C skrev 2010-11-19 20:46:21 följande:
    Trulsa79- Så hade jag när slemproppen lossnade, hade så några dagar tills de gick över till blodblandad....
    Åh, det var precis det svaret jag hade hoppats på.

Hur många dagar innan förlossningen började du få såna flytningar?
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2