BF November,2010 DEL 2
Om man skulle få barn den 14 dec, tror ni avslaget har lagt sig till julafton då, så att det är mer som vanlig mens och inte så att man behöver duscha under dagen?
Om man skulle få barn den 14 dec, tror ni avslaget har lagt sig till julafton då, så att det är mer som vanlig mens och inte så att man behöver duscha under dagen?
Låter skönt. Man lär ju inte känna sig så där supersnygg på jul som det är, så vore ju trevligt om man slapp känna sig äcklig också.
12 veckor? Trodde man gjorde efterkontrollen 6 veckor efter, ska man inte ha sex på 3 månader alltså?
Kul att han tom bestämt ett datum
Tycker 3 månader låter som en lång tid utan sex, det är ju skönt ju.
Men skulle aldrig våga mig på det innan efterkontrollen och förmodar att man har lite andra prioriteringar i början, sömn tex.
Oj, 3-4 gånger på ett dygn är ju superlite. Kan inte din bror ge henne ersättning? Om mamman säger nej får han nästan göra det i smyg, stackars liten hon har ju ingen energi till att berätta att hon är hungrig.
Njsmamma- Jag fattar inte varför de inte bara sätter igång dig, det borde ju stressa dig och bebisen betydligt mindre än alla dessa turer och prover du håller på med nu. Förstår att det är bättre för bebisen att vara inne i magen om du skulle vara i v25, men nu är du ju ändå så nära bf så vad spelar det för roll om du föder nu.
Nu är min man hemma så jag kan pusta ut och få barn.
Hmm, jag fick en snabb puss och sen dök han ner till magen och började prata och gosa, är det så här det kommer bli nu att man kommer vara nr2
Nu är jag tillbaka vid datorn. Har kollat på Sex in the city 2.
Slemproppen, hur funkar den? Hur ser det ut när den lossnar? Har nu två gånger när jag torkat mig fått som äggviteflytning på pappret, är det början på slemproppen eller något annat?