Inlägg från: Bisquit |Visa alla inlägg
  • Bisquit

BF November,2010 DEL 2

Och när hade ni tänkt gå?
    Min kompis nu hon gick två veckor innan bf och gick över tiden tio dagar.
    Jag funderar på att vara hemma en månad innan bf. Kanske lite slöseri för man lär väl gå över tiden, men jag har så jäkla lång resväg ( 15 mil enkel resa ) så det skulle vara skönt att slippa det sista tiden.

• Bisquit

tråkigt rosen!

Hur tunga lyft har ni? Jag har hört att man inte ska lyfta så tungt så att man anstränger sig....?

Fast har era bm:ar sagt ok så måste det ju vara så.

• Bisquit

God morgon.

Lycka till alla rullare

Pennyjenny, halvtid redan? Härligt!!
    Längtar lite till det faktiskt, känns som det är en milstolpe liksom.

• Bisquit

Redigerade in beräkande bf datumet på min sida och vips är jag i v 19...
    Iof sa bm på rulet att et stod  den 31/10 men eftersom man har ett sånt säkert datum på insättningen så tyckte hon att den 1/11 skulle stå kvar.

( fast det spelar väl ingen roll för bebis behagar väl ändå inte komma ut förrän närmare den 14/11.... )

• Bisquit
    popcornplaya skrev 2010-06-03 10:54:36 följande:
    Säg inte det, jag fick 5 dagar innan bf med sonen.
    Min älskade Philip 080716 (sarahsbaby.blogg.se)
    Ja men det är ju det jag hoppas på liksom...  
  • Bisquit
    Rosen skrev 2010-06-03 11:41:13 följande:
    har du varit på ul idag??
    Nej jag var på Ul den 27:e. Härligt att se, hade kunnat ligga där hur länge som helst.
    Hade vilda bejbin i magen, låg inte still en sekund. Tom Bm tyckte den var sprattlig, ha ha.
    Fick tyvärr bara två halv bra bilder eftersom den inte låg still, undra om man får göra om det? *övar att titta på bm med stora puppyeyes*

Va knäppt att det skiljer sig så mycket mellan länen... Tre veckor är ju rätt mycket.
  • Bisquit

God morgon!!

Fick just veta att min kompis och hennes dotter får komma hem bara amningen kommer igång..
    Tack vare karolinskas ( huddinge ) kylbehandling så verkar det som om hon klarar sig utan skador. Även om det är lite tidigt att veta redan nu.
    *lyckotårar*

• Bisquit

Dom vet fortfarande inte. Normal graviditet och förlossning. Men när hon kom ut var hjärtljuden låga och hon andades dåligt. Men dom vet fortfarande inte varför.

Finns lite att läsa på svd i dag om någon vill.

• Bisquit
    Helen C skrev 2010-06-04 10:46:11 följande:
    Nu ska vi njuta av de här. E bara sommaren som blir en del onyttigheter Men de får vi... hihi
    High five på den!!
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2