-
Jag tycker ni ska ta det namn som ni tycker är fint, så får väll folk i bekantskapen lära sig att uttala namnet "rätt".Hedi skrev 2010-05-28 09:36:59 följande:Popcorn: Ja i Sverige hade väl nästan ansetts lite fult och jag hade inte tänkt att kolla först. Sen när min läkare fragade sa tänkte jag varför inte (jag är väldigt nyfiken av mig). I Tyskland är det snarare konstigt om man inte kollar. Jag tycker att Philip är fint som ni har. Mitt stora problem är bara att vissa namn som är fina pa svenska uttals helt annorlunda pa Tyska, dit hör öven Hugo tyvärr. Fragan är om man ska skita i det och ta namnet ända. -
Fördelen med långt hår är att man alltid kan slänga upp det i en toffs när man inte orkar göra nått åt det...Jojo 85 skrev 2010-05-28 10:23:14 följande:om några timmar ska jag klippa mej.. blir det page eller behåller jag mitt långa hår ännu en gång?? ena sekunden tänker jag, "klart att jag ska klippa av det, det vore praktiskt o det växerju alltid ut igen om man blir missnöjd" men andra sekunder får jag kalla fötter o tänker att jag ska behålla längderna med tunna ut dom o kanske klippa upp håret denna gånge.. hmm.. ÅNGEST! Hoppas frisörskan inte är lika velig utn kommer med bra förslag -
Hej, har inte varit inne på hela helgen. Vi har haft fult upp med sambons födelsedagskalas och sen mors dag. Fick i alla fall jättefina blommor och en bok. Tänk att nästa mors dag har men en till!
Och rul den här veckan!! Torsdag för att vara mer exakt. Längtar så sjukt mycket men är sammtidigt jättenervös.
Men jag kände faktiskt bebis i lördags när vi kollade på eurovision. Man blir så glad. Men det är ända gången.
-
Går du till sjukgymnasten så får du ett där för 80kr. Så gjorde jag.Loppan11 skrev 2010-05-31 14:37:18 följande:Var har du beställt ditt stödbälte?GRATTIS!kicki08 skrev 2010-05-31 13:07:54 följande:Chanell: Va skönt att allt är okej med bebis Det där med hjärtljuden är en myt, men OJ va roligt å spekulera juh Vi har varit på RUL idag och allt så jättebra ut. Vi fick behålla vårt datum 2/11.Hon ville inte skriva kontrakt på det men var rätt så säker på att det var en liten flicka vi väntarUsch vad hemskt får hoppas att allt går bra.Bisquit skrev 2010-05-31 14:39:26 följande:Fick just ett meddelande från en av mina bästa vänner. Hon fick en dotter i onsdags, men tyvärr så drabbades dottern av syrebrist under förlossningen. Så nu ligger hon på intensiven och även om det går åt rätt håll så vet dom fortfarande inte om hon kommer överleva. -
Sarah Eriksson heter jag för dom som vill lägga till mig på fb. Har en ansiktsbild som profilbild.
Nu är det bara två dagar kvar till vårat rul. Är så sjukt nervös. Hade så gärna velat att man skulle få reda på könet då men det säger dom inte på NÄL. Men efter rul blir det att boka köns ul.
-
Har skickat en vänförfrågan till dig nu.Helen C skrev 2010-06-01 09:26:18 följande:Helen Carlsson heter jag på FB så adda mig gärna där. Har samma profilbild som här.....E såååå trött. Vill bara sova idag... Pojkarna e på dagis och sambon ska åka om en timme till jobbet.... Vädret här e så växlande så blir så trött på att nu....1 Juni idag, tiden går...=) -
Det går framåtWilliams Mamma 070824 skrev 2010-06-01 10:58:32 följande:Idag går jag in i vecka 19 *Spännande*
-
Ja det är lite roligt att kolla på bilder på fb. På nått sätt så har man fått en bild i huvudet på personerna man skriver med här på fl men det stämmer då inte med bilderna på fb....hahaha
-
Oj vad ni har skrivit. Har suttit och läst ikapp nu i alla fall. Välkommna ni som är nya!
Själv är jag supernervös idag, imorgon är det dags för RUL. Är nästan mer nervös än jag var med sonen.
-
Vi har tid klockan 14 så det blir en låååång förmiddag. Det är tur man har en liten hemma så att man har nått att sysselsätta sig med i alla fall.yonasam skrev 2010-06-02 09:27:18 följande:jag har oxo RUL imorrn!
Vilken tid ska du gå? min tid är kl. 10, kan knappt bärga mig ochh vill bara att dagen ska gå!!