Inlägg från: Carolina13 |Visa alla inlägg
  • Carolina13

BF November,2010 DEL 2

MammaDeborah skrev 2010-11-01 13:21:25 följande:
    Nu kör jag, tjejer! Wish me luck!
    Lycka till!!!!
  • Carolina13

aj aj... sammandragningar idag.... Kan inte det sätta igång ordentligt snart!!!

• Carolina13
    Sassa82 skrev 2010-11-02 09:28:31 följande:
    Grattis rosen !!!

Idag ska jag ta mig i kragen och begära fp, börjar ju bli dags om man vill ha pengar någon gång. Har ju bara Hp till den 10 nov så måste söka för nov så jag får lite pengar om dom nu hinner med det den här månaden.
    jag la in om fp för två dagar sen för november eftersom min hp går ut 8:e.. men det jag sökte om utbetlas i dec... suck!
  • Carolina13

den där sprayen skulle jag med behöva men bara när sambon ligger på en sida... den sidan han alltid måste somna på.. men väntar jag ut han lite så vänder han sig om när han väl somnat och då brukar det vara tyst!

• Carolina13
    NJsmamma skrev 2010-11-02 09:53:43 följande:
    God morgon tjejer!

Idag är jag faktiskt lite smådeppig, hade rejäla värkar som började igår em, kom och gick i ca 4 h, sen avtog det i kanske 2 h för att komma tillbaka igen fram till halv2 inatt men sen bara det tvärt avtog och har inte haft en endaste sedan dess. Trodde verkligen att det var på g Är helt slut i kroppen idag och har världens spränghuvudvärk..  Jag vill ha smärta och föda barn nu!!
    Usch så jobbigt!!
    Idag har jag med riktigt ont.. en molande mensvärk typ.. men i bland hugger det till ordentligt..
    skum känsla!
  • Carolina13
    Helen C skrev 2010-11-02 09:59:46 följande:
    Jätte grattis till Rosen. Gick snabbt då...

Här är de ingen bebis. Jag ska försöka att inte tänka så mycke på att nu utan hon kommer när hon kommer.... Hon trivs därinne än så länge...

Ska vara iväg hela dagen idag och kommer ev hem ikväll så nji behöver inte undra. Blir in gen bebis idag tror inte jag ändå...

Nu blir de frukost på stan med gubben....
    Bra att veta =)
    Då har vi koll på dig....

usch idag har jag ont.. molande mensvärk med små hugg som kommer lite då och då.. hade tänkt att tvätta men vet inte om jag ska spinga upp och ner till tvättstugan.. utan kanske ta det lungt.. packa bb- väskan istället kanske så det e klart!
  • Carolina13
    NJsmamma skrev 2010-11-02 10:07:43 följande:

Stort grattis Rosen här med, underbart när det kommer lite fler bebisar här i tråden

Tack tjejer<3 Ja, jag försöker ju tänka så att varje värk är ett steg närmare bebis.. nu kämpar vi på, snart är det vår tur
    Ska till bm idag kl 13, kan man be henne kika hur det ser ut tro??

ja det tror jag asbolut att du kan be henne om... vet att en gång i mitten av graviditeten hade min bm fått skicka iväg kvinnan innan mig till förlossningen... så det e klart de kan titta!
  • Carolina13
    Hedi skrev 2010-11-02 10:11:25 följande:
    Hittills är det väl ingen som har gatt över BF? eller?
    tror inte det.. vet någon som gått in i v 40, minns inte vem.. eller så va det på någon annan tråd här =)
  • Carolina13
    NJsmamma skrev 2010-11-02 10:14:54 följande:
    Oj jösses, spännande Hade vart lite kul att se om det hänt ngt överhuvudtaget eftersom jag har haft väldigt mkt onda förvärkar ett bra tag nu..
    Packa BB-väskan kan va bra, tycker jag att du ska göra och försök vila så mkt det går..
    ja det va spännande att höra, så självklart ska de titta på dig!!
    det ska jag nog be om i nästa vecka om det fortsätter med dessa sammandragningar/värkar..

Blir nog att packa väska idag, fixa lite med spjälsängen, har ju hantverkare här som fixar med köket... men samtidigt e det ju bra att springa i trappor =) ska kolla när tvättstugan e ledig =) haha
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2