BF November,2010 DEL 2
Idag vet i sjutton vad jag ska hitta på......? grått o mulet, kanske blir en promenad framåt dagen o sen slappa resten....
Imorn ska jag åka til stan med barnen och shoppa lite adventsljusstakar på Rusta, sen lite smått på Ikea, äta lunch på stan, mat på coop och sen kika lite på Gina, HM, Lindex och KappAhl, typ standardbutikerna
Dom har höstlov nu, ja stora dottern får inte gå på lovet eftersom hon är gratis 15-timmarsbarn men lilla får gå eftersom jag betalar för henne. men på tisdag så får dom gå båda två för de skulle öva till ett uppträdande nästa helg på en julmässa, sen blir dom hemma resten av veckan. Vi ska hälsa på en kompis med hennes 4 veckors bebis och sen ska vi bada en dag och gå på julmässan. Sen passa på kakelsättaren med, så att allt blir som jag vill ha det!! blir en vecka med full rulle!

Jag har fullt upp här hemma med. Precis som du, kanske ingen renovering eller så, men försöker få undan och plocka iordning, det står saker överallt. Målar ju om spjälsängen och har idag sytt klart fleece-overallen till bebisen. Den är i 2 olika lila och fodrat med kattmönstrat tyg. Hoppas den passar nu bara. =)
sen va jag 'ven tvungen att duscha av barnen ordentligt + tortera med hårborstning för det vara bara tovor i håret... vafasen, kan de inte ta hand om barn eller?!