BF November,2010 DEL 2
140 slag/min. Exakt samma som Olivia
140 slag/min. Exakt samma som Olivia Här görs det blodprov varje gång de kollar hb. Jag får jämt lämna blod eftersom jag haft lite dåliga värden. Här spelar det ingen roll om det är första eller femte barnet. Besöken är lika täta oavsett. Sen går man givetvis gå dit oftare om man är orolig eller om man har en speciell anledning. Gick ofta sist men efter v34 kände jag att allt var lugnt, jag skulle nog gå hela vägen denna gång. Imorgon upp halvsex, usch! Idag fick jag börja 5:55 blä. Snart dags att försöks sova i klinket! Gonatt tjejer!
Chanell-- Tror inte att de har sulkys på IKEA; iaf inte här. Men kan hon inte sitta i kundvagnen? Alltså där barn skall sitta? ELler lämna henne hos mormor, det skulle jag gjort.
Idag går man visst in i v.22. Weiiii nu går det undan. När skolan börjar är det endast 3 mån kvar, helt sjukt. Kan inte fatta att vi ska ha en till bebis.....jisses, TRE barn på 3 ½ årm det trodde jag aldrig för 4 år sedan...

Åh måste skriva av mig lite. Har just nu mina föräldrar hemma på besök. Det är meningen att de ska hjälpa till de här två dagarna då vi jobbar. MEN jag vill bara att de åker hem! Känner mig bara superstressad av att ha dem där. De är så satans slarviga. ingen vidare planering med ngt. Imorse började Viggo skrika så fort han såg mamma. KUL! De kom igår kväll å han var helt knäckt när de kom. Vi träffade de sist i midsommar å då gick det ju bra, men gnälligt när jag var med.
Igår kväll sade jag att ni kan väl göra iordning här i köket imorgon. Men nej, det såg ut som kriger när min sambo kom upp. Viggo satt å åt sen frukost, inga kläder på någon , inte tömt diskmaskinen.....hela dagen blir kaos om man inte har lite framförhållning å rutin. Sedan åkte de å handlade å sambon fick ta han dom allt. Plus att han städade igår innan de kom. fattar ibland inte att vi är släkt. Vi är bara såååå olika. Pappa t e xär helt tafatt när det gäller barn. I princip så får mamma göra allt, vilket är ett heltidsjobb som just nu är extremt jobbigt i värmen. Skulle pappa skölja av sin tallrik eller torka av efter sig blir man ju chockad. Allt är så mkt lugnare när de inte är där. Suck! Hade det inte varit för att farmor o farfar har tagit hand om dem större delen av de två senaste vECKORNA. De måste ju ha semster de också även omd e älskar att ta hand om våra pojkar. De är raka motsatsen till mina föräldrar. Detta är så sjukt jobbigt. Blir så stressad när jag sitter här på jobbet. Vill bara hem å få lite ordning...som jag vet att de behöver!
Det går liksom inte att prata med dem. Pappa tar illa upp vad sjutton man en säger. Mamma gör som sagt i rpincip allt. Hoppas verkligen att han har hjälpt till mkt idag. Tycker synd om min mamma.