Williams Mamma 070824 skrev 2010-09-26 14:49:09 följande:
Åh blir så arg.
Min mans systerson och hans tjej var ute igår.
Så kommer en tjej (som är min sk vän) fram till mannens systerson o kläcker ur sig , din flickvän är en lösaktig jävla hora. Ursäkta men gör man så?
Den här sk vännen då är dessutom 2-barnsmamma? Och systersonens tjej har kommit att bli en väldigt nära vän till mig den senaste tiden. Jag blir så arg så jag kokar. Samtidigt som jag känner att jag borde ringa o ge henne en jävla avhyvling, samtidigt känner jag att jag inte borde lägga mig i.
Otroligt omoget för det första och för det andra, vem tusan slänger ur sig ngt sånt??? Förstår att du är förbannad!! Jag hade nog haft svårt för att inte ifrågasätta henne, men samtidigt är det alltid känsligt och man kanske inte vill lägga sig i.. fast i det läget hade jag nog gjort det!
Den här helgen är nog den värsta på länge, är arg, ledsen och rent ut sagt förbannad om vartannat, känner mig vedervärdig mot familjen

Hoppas det blir bättre snart..
Blir så himla less, fick min lönespec i fredags jag har ju fått beviljat full havandeskapspenning from den 20 sept, så från den 20-30 sept har dom dragit pengar från lönen, vilket ju är riktigt, men sedan har dom även dragit från dag 1-19 med havandeskapspenning, fattade ingenting så jag ringde lönekontoret och där fick jag till svar att dom fått in papper på att jag fått bevijat från den 1??? Hur om helst så kan dom inte göra ngn korrigering förrän pappret på att det är från den 20 kommit in och tidigast till nästa löneutbetalning, så på mitt konto fick jag in en "lön" på 590 kr, (dessa var från augusti månads ob-tillägg) blev helt knäckt, men tänkte efter en stund då jag lugnat ner mig och ringt sambon att jaja det löser sig, lite pengar får jag ju från havandeskapspenningen.. Går in på fk och ser då att jag får 1 dagsersättning från dom den här månaden och får förklaringen när jag ringer att dom har ett bryt på den 20 varje månad, detta hade jag ingen aning om.. Det brast för mig totalt och jag började gråta och svära åt stackars killen luren då jag undrade hur i h-vete det är tänkt!! Det lustiga är ju att samtalet troligtvis spelades in

Ja så mkt av min nedstämdhet och jojohumör beror väl mkt på det här antar jag.. Pratade med en kompis om det här, men hon tyckte att det är väl inte så farligt, det finns andra som har det värre.. JAA det gör det väl alltid, men det här blev ett bakslag för MIG som gjort att jag mått dåligt, vet inte hur folk tänker ibland.
Förresten, har ni inhandlat ngn tjockare mössa till bebis?? Har letat men hittar inga alls, bara dom där supertunna i minsta storlek..