• Yoshii

BF November,2010 DEL 2

Åh så fin mage

• Yoshii
    Belavon skrev 2010-10-13 21:04:18 följande:
    Vad fina magar ni har som lagt upp bilder!

Nu har vi varit och beställt en snöslunga, så i år blir snöskottningen förhoppningsvis lättare. Förra säsongen var de helt slut när vi hade köpt hus så det blev att svettas och stånkas mot snön.

Läste i tidningen idag att det har utbildats 4 Doulor här. Någon som haft hjälp av en sådan tidigare? Jag blev lite nyfiken och nu ska jag försöka få tag på någon av dem.
    Nej har ingen erfarenhet utav doula, men innan jag vart gravid så skulle jag själv ha gått en Doula kurs..

Men det får bli lite senare istället
  • Yoshii

Så fin bild taniko! 

Lite roligt att se att ingen mage är den andre lik

• Yoshii
    Marinero skrev 2010-10-13 21:19:44 följande:
    Jättefin
    Love3 skrev 2010-10-13 21:13:24 följande:
    Så fin bild taniko! 

Lite roligt att se att ingen mage är den andre lik
    Precis! Många olika "modeller" på magar Min mag är hlr inte lik den jag hade med Olivia. Förutom att de är ganska långt ner men denna är ändå lite rundare och längre upp! Lite kul att se
    Nej det är samma här. När jag väntade mitt första barn så var jag STOR men vägde ändå mindre än vad jag gör nu...

Med tvåan så var jag pinnsmal & hade knappt mage alls.

Och nu ser jag ut så här
  • Yoshii
    Helen C skrev 2010-10-13 21:23:44 följande:
    ååå så fina magar ni har allihop=) Nu får vi försöka njuta in i de sista.=)
    Jag har njutit med en halv pizza nu ikväll=) haha

Kollar ni på bonde söker fru??? Gud va jag skrattar=)
    Pizza åt vi i går, känns som om jag fortfarande står mig på den ;)

Nej det ville jag se men jag fastnade här vid datorn & sambon tittar på någon film..
  • Yoshii

ÅÅ, nu kom sambon med lite bubbelvatten & en kexchoklad till mig MUMS

• Yoshii

Nej nu ska jag gå och kägga mig & lämna över datorn till min kära sambo =)

god natt alla & sov gott..

• Yoshii
    MammaDeborah skrev 2010-10-14 11:18:50 följande:
    Jag har väldigt blandade känslor. Med tvåan och trean tyckte jag att det var just "häftigt". Jag kände väldigt väl vad som hände i min kropp, hur bebis sjönk ner och allt... Efter mitt första barn ville jag aldrig ha fler! *s*
    Men sen kom fjärde förlossningen som var hemsk! Jag hade så ohyggligt ont och tappade all kontroll. Min tredje förlossning var min drömförlossning så vi kan väl rösta för en sån igen
    Ja fick jag bestämma så skulle jag absolut inte bli ledsen om min förlossning blir som med min 2a

Gjorde lagom ont & gick lagom fort, Och det bästa av allt var att jag mådde super bra efteråt!
  • Yoshii
    Hedi skrev 2010-10-14 11:29:32 följande:
    Ah hoppas verkligen att ni har rätt att man kan fa uppleva det som häftigt istället för en panikartat "jag vill dö upplevelse* . Mamma D du far helt enkelt glömma den 4 förlossningen och tänka tillbaka pa de andra. Här far man ju ingen lustgas, sa om det gar fort far man ingenting .
    varför får man inte det??
  • Yoshii

Hej hopp.... I dag är det en riktig deppar dag... En sån där dag när man tycker allt går så lååååångsamt!! 

*suck*

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2