BF November,2010 DEL 2
Helene-- Skulle också tycka det vore kul att komma in på din sida
Helene-- Skulle också tycka det vore kul att komma in på din sida
Usch, jag är förkyld
AC:en här på jobbets fel....lagom till helgen, känner mig inte alls kry. Tog precis två alvedon.....
Tror att jag löste det...testar!
Du kan vara lugn! Jag började först känna vid rul i vecka 19+ ngt. Detta är ändå mitt tredje, men moderkakan ligger även denna gång i framvägg. Ligger i sängen förkyld. Lagom till helgen kul
de här två dagarna har mina föräldrar tagit hand om barnen. De har varit jätteduktigs. Pappa har verkligen visat att han kan, jättekul!
Idag har vi sålt våran syskonvagn. Känns jättebra! Jakten på en ny mindre är igång, men egentligen är det ingen brådska. Vet inte om det finns några som tar över 15 kg per/plats. Vår äldsta väger nu 17 kg å det var pågränsen att våran skulle gå sönder. Synd bara att det blir svårt att gå ut å gå med båda själv i t ex skogen å så.
Är dunderförkyld o hör lock på ena öret. Det är skitjobbig, är numera halvdöv och inget hjälper. Har testat rexavör men nej, det hjälper inte. SKa testa att sova med sånt där i örat, annars får jag nog ringa VC. Svårt att jobba om ma inte hör ngt (Sitter i tele hela dagarna)....
Nu är sambon mäkta arg där uppe. Viggo sov så sent idag att han är svår att söva nu......Blir så ibland, men det det är störande. Men han har jobbat hela dagen å varit skitgrining sedan han kom hem, trist! Vi skulle titta på film, men får se när han kommer ner.......
Ha en fin kväll alla!