• Isac1108

    saknar min pojke

    Vi förlorade vår son i feb 2009 pga en missbildning, en sk Dandy Walker. Fick avbryta i v 22. Jag känner att jag liksom inte kommer vidare. Saknaden är så stor. Vi har försökt nu sedan dess men inget har hänt ännu. Fler som har det som mig ?

  • Svar på tråden saknar min pojke
  • jnyli

    beklagar..förlorade min son i v 20+4 ..han hade ett svårt hjärtfel.Jag har haft turen att bli gravid igen ..men man är ju jätteorolig å kan inte slappna av alls.Förstår hur du känner...men man lär sig leva med det Försök å försök igen..ni kommer få ett friskt barn..någon gång.Viljan är större än allt ju...kram

  • Cat79

    Beklagar att även du fått vara med om denna tragedi. Nov 2008 fick även vi avbryta en graviditet och fick en liten son i v 22. Nov 2009 blev vi gravida igen, lång väntan och tyvärr slutade detta i MA. Nu väntar vi igen för 3:e gången och då hoppas vi att det går vägen. Kämpa på och lycka till. KRAM

  • Isac1108

    Åh tack vad ni är omtänksamma, men har man varit med om något så hemskt så förstår man varandra. Beklagar att det hänt er också. Var på fertilitetsmottagning idag, och tydligen har jag ingen ÄL, pcos. Så det är inte konstigt att vi inte blivit gravida än.
    Hoppas att allt går vägen cat79, men det är såklart det gör ;)

Svar på tråden saknar min pojke