• Cice

AVA klinik i Riga

Hej
    Jag är ny här, jag villl gärna få vara med och få lite info.

Kram  

• Cice

Tack   The75,

Vad roligt att du har lyckats med en son. Det är roligt om barn kan växa tillsammans. Jag  fick en dotter när jag var mkt ung, och hon har vuxit helt ensam..  Jag har varit i kontakt med klinik i Riga  i  år.  

Jag har  genomgått en hysteroskopi samt immunobehandling i Athen  i juni. Jag  vänta på en mirakel under sommar, annars jag ska pröva en sista IVF , om det inte fungerar, går vi vidare till ÄD  i Riga  . Jag tycker att det är mkt jobbigt med att genomgå  flera IFV. 

Jag har lätt att blir gravid men  jag få missfall lika lätt oså...
    Kram  

• Cice
    Hej tjejer,
    Jag har läst  tråd i smyg  ganska länge. Skäms

Jag kmr att göra  några FV  till,  och om det inte fungera jag kmr att göra ÄD nästa år.         

Information
    som finns i denna  tråd är mycket värdefull. 

Mrs Cecilia  stort grattis till  Plus  ! .

Jag
    önskar lycka till alla mina medsystrar som  kämpar fortfarande, och jag vill gratulera alla som har lyckats  {#emotions_dlg.flower}.

Stor kram,

Cice    
  • Cice
    Amberiah skrev 2013-05-29 18:52:24 följande:
    HJÄLP!!! Är det någon som har Provera eller Pergotime?! Vi måste få igång min cykel (som "lägligt" nog spökar just nu). Veronika tyckte det var en bra idé om vi kunde få det utskrivet av någon läkare här. Har försökt med landstinget idag, men det fanns inga tider förrän om fleeeera veckor. Den klinik som ska bli vår samarbetsklinik ligger 55 mil från där jag bor just nu (flyttar om en månad) De vill träffa mig innan de skriver ut mediciner. Känns liiiite väl långt att behöva åka 110 mil för att bara visa upp mig för att få Provera. Jag kommer nämligen behöva göra denna resa för VUL och övriga mediciner om ett par veckor. Men behöver verkligen få igång systemet innan, så vi hinner köra igång med allt som beräknat. Någon?! Hjälp!

Hej Amberiah,

Jag har lite  provera o pergotime, hur mkt bhvr du ?

Du kan få dem.

Du får gärna inboxa mig  din adress..

{#emotions_dlg.flower} Mrs Cecilia {#emotions_dlg.flower}, stor grattis....Gravid  !!!        
  • Cice

Hej på Er !

Jag  är på ruvdag 2 ( Jag gjörde IVF ), och jag har precis  fått några bröstkänningar samt lite molande smärta  i uterus , kan det bero på estrofem ?

TyckOmMig, hur långt gången är du ?

Har ni någon lista  med de som har blivit gravida el  de  som är på G ? Det skulle rolig om man kan följa lite  :)

MrsCecilia  hur mår du, har blödningar stannat?

Annaba, jag håller tummar för ett stort tjock Plus på TD

Ahm66, vilken lycka, bara 2,5 veckor kvar till du kan hålla dina guldklimpar BabyBaby. Jag hoppas att allt går bra !!!

En stor kram till alla  kämpare o  till de som har blivit gravida {#emotions_dlg.flower}

• Cice
    annaba skrev 2013-06-18 12:04:35 följande:
    Har precis fått provsvaret - HCG på 100 - d v s gravid!!!! Gravid

Visserligen väldigt, väldigt tidigt ännu - men ett stort steg i rätt riktning.
    Stor grattis Annaba  {#emotions_dlg.flower} Gravid Skål ...
  • Cice

Hej,

Är det ngn av er som blev helt förkyld efter ET? 

Jag hade ET på fredagen, och  redan på lördag kände jag att jag hade lite ont i halsen. På måndag min näsa började att rinna ordentlig. I natten jag vaknade 2, 3 ggr i med jag var helt tätt i näsan.

Jag orka ingenting just nu, det enda jag vill är att ligga i säng... Jag börjar bli lite orolig..

En orolig ruvare Rynkar på näsan

• Cice
    annaba skrev 2013-06-19 13:31:38 följande:
    Ingen förkylning för min del, däremot var jag ordentligt trött dagen för ET och sov nästan hela eftermiddagen då jag kom tillbaka från kliniken - men det tror jag i mycket berodde på att jag slappnade av när allt äntligen var klart med att jag fått tillbaka två embryon.
    Hjärta  Tack tack Annaba.

Jag har  fått tillbaka 3 embryo, två av bra kvalitet o en som  var  av mkt dålig kvalitet. Min läkare sade att det dålig embryo det skulle  kastas bort, så om jag vill han kunde sätt den oså..  

Här är jag helt slut...Tungan ute. Jag söver tidig som jag har aldrig gjört innan... Jag hoppas att det ordna sig Oskyldig 
  • Cice
    TyckOmMig skrev 2013-06-19 18:40:13 följande:
    Annaba-grattis till fint hcg värde nr 1 har du fått reda på hcg värde nr 2?

Cice-lycka till med ruvningen nu av 3 embryon har dock ingen erfarenhet över att du känner dig så pass förkyld hoppas du har möjlighet att ta det lugn bara och försöka må så bra det bara går.

Idag har jag varit på SPEC MVC för samtal planering graviditetn framöver med tvillingar jag väntar då det innebär en hel del risker utöver flerbörd nu då att man gjort ÄD.

Har gått in i vecka 14 nu.
    TyckOmMig Hjärta , Grattis till Tvillingar  Skål..  Jag tror att det  är rolig, då BabyBaby kan leka tillsammans.

Vecka 14, det är en dröm Solig..  Jag håller tummar för att allt  går bra .

Jag skulle bli mkt glad om jag fick BabyBaby , jag  skulle slippar göra syskonförsök.

Jag försöker hur gott det går, jag har börjat att få ngn känningar i bröst  ibland efter jag har ätit...

Är det ngn som har lust o tid att fika om några dagar här i Göteborg ? Det skulle vara rolig att  umgås lite Flört.

• Cice
    The75 skrev 2013-06-22 10:08:11 följande:
    Hej
    I fredags föddes mitt andra underverk i denna tråd :0)
    2011 fick vi en pojke och nu 2013 blev det en flicka med samma ÄD helt underbart jag hoppas fler får uppleva den glädje som vi tack vare AvA kliniken fått uppleva :)

Stor Grattis The75  {#emotions_dlg.flower} Skål  Vad underbar med en lite Baby !!!
Svar på tråden AVA klinik i Riga