AVA klinik i Riga
Hej
Jag är ny här, jag villl gärna få vara med och få lite info.
Kram
Hej
Jag är ny här, jag villl gärna få vara med och få lite info.
Kram
Tack The75,
Vad roligt att du har lyckats med en son. Det är roligt om barn kan växa tillsammans. Jag fick en dotter när jag var mkt ung, och hon har vuxit helt ensam.. Jag har varit i kontakt med klinik i Riga i år.
Jag har genomgått en hysteroskopi samt immunobehandling i Athen i juni. Jag vänta på en mirakel under sommar, annars jag ska pröva en sista IVF , om det inte fungerar, går vi vidare till ÄD i Riga . Jag tycker att det är mkt jobbigt med att genomgå flera IFV.
Jag har lätt att blir gravid men jag få missfall lika lätt oså...
Kram

! .
.
Mrs Cecilia
, stor grattis....
!!!
Hej på Er !
Jag är på ruvdag 2 ( Jag gjörde IVF ), och jag har precis fått några bröstkänningar samt lite molande smärta i uterus , kan det bero på estrofem ?
TyckOmMig, hur långt gången är du ?
Har ni någon lista med de som har blivit gravida el de som är på G ? Det skulle rolig om man kan följa lite :)
MrsCecilia hur mår du, har blödningar stannat?
Annaba, jag håller tummar för ett stort tjock
på TD
Ahm66, vilken lycka, bara 2,5 veckor kvar till du kan hålla dina guldklimpar 
. Jag hoppas att allt går bra !!!
En stor kram till alla kämpare o till de som har blivit gravida 

...
Hej,
Är det ngn av er som blev helt förkyld efter ET?
Jag hade ET på fredagen, och redan på lördag kände jag att jag hade lite ont i halsen. På måndag min näsa började att rinna ordentlig. I natten jag vaknade 2, 3 ggr i med jag var helt tätt i näsan.
Jag orka ingenting just nu, det enda jag vill är att ligga i säng... Jag börjar bli lite orolig..
En orolig ruvare 
Tack tack Annaba.
. Jag söver tidig som jag har aldrig gjört innan... Jag hoppas att det ordna sig
, Grattis till Tvillingar
.. Jag tror att det är rolig, då 
kan leka tillsammans.
.. Jag håller tummar för att allt går bra .
, jag skulle slippar göra syskonförsök.
.
Vad underbar med en lite
!!!