• weeme

AVA klinik i Riga

Härligt Rosen, tumhållning!

• weeme

Även IVF Riga skickar mediciner via DHL om man vill. Vi hade inga problem att få komma intill snabbt, vet inte om det alltid är så.

• weeme

Jag var på IVF riga, har eftersom det löpte helt komplikationsfritt och tog sig med en gång har jag inte så mycket att komma med... Jag läste igenom denna tråden från start och framåt, fick lite tips på vägen. Hoppade över lite här och där så allt har jag inte läst, men tips om hur man går tillväga osv. Bra att tänka på. Lycka till!

• weeme
    Cejo77 skrev 2015-10-20 20:54:04 följande:

Är i Riga nu och vi skall göra ett syskonförsök till vår pojk som är 4 år: ). Vi har tidigare gjort en äggdonation i Sverige, men andra barnet får man ju bekosta själv och då valde vi ivf riga. Hittills har allt fungerat jättebra, gott bemötande här på kliniken och snabba svar via email. Nu är vi så spända, har 6 små mini embryon som skall växa till sig nu, och på lördag blir det ET för oss : )

Lycka till!
  • weeme
    PeeWee44 skrev 2015-11-03 08:16:17 följande:

Nu är sista embryona på plats. En timme efter utsatt tid fick vi träffa Dr Fodina. I transfer rummet så stannade hon av och sa åt dom att ta undan embryona en stund. Hon hittade en polyp på livmodertappen som hon tog bort och som var tvunget att sluta blöda innan insättning. Sa att det kan bli så av medicineringen. Nu hoppas jag att det är ofarligt.

Lycka till!
  • weeme
    Amberiah skrev 2015-10-24 19:31:37 följande:
    Tack! :) Men jag ska kolla med Veronika om det verkligen stämmer eller om hon har räknat fel.

Har googlat och har inte hittat en enda som använt till v 16. Men sonen slutade jag i v 11.
    Jag tog, med nedtrappning säkert till v.16 minst!
  • weeme
    RobSab skrev 2015-11-05 07:44:40 följande:

Jag är gravid!!!

Efter 9 ivf + 6 återföranden utan + så känns det här helt overkligt!

Grattis!
  • weeme

Frazze, har tappat hår i massor efter varje MA jag haft och även nu då jag trappade ner och slutade med medicinerna fast jag fortfarande var gravid. Humöret har väl inte heller varit på topp, men det kan ju ha berott på MA faktumet.

niki, lycka till på resan!

• weeme

Hej medsystrar, ni missade väl inte att det var Lettlands nationaldag i gårSolig

• weeme
    TyckOmMig skrev 2015-11-19 08:41:17 följande:
    Nej det missade vi inte!
    Vårt senaste besök vid FET den 17/11 2014 köpte vi små lettiska flaggor som vi hade i tvillingflickornas 1 års tårta den 22/11!
    I år blir det fyrdubbelt upp då det blir mkt firande den 22/11 i år flickorna fyller 2 år och smågossarna döps samma dag så dags ta fram dom igen!
    Så gulligt! Jag visste inte om det, men vi råkade gifta oss i går. Såg det efteråt att det var Lettlands nationaldag.
  • weeme
    Frazze skrev 2015-11-19 11:26:50 följande:
    Wiiiiiiiiii! Grattis och lycka till Weeme! Kram
    Hihi, tack! Vi har ju tänkt göra det länge nu slipper vi som bonus pappersexercisen!
  • weeme
    Frazze skrev 2015-11-19 17:27:28 följande:
    Smart tänkt! Och så slumpen att ni gör det på Lettlands nationaldag oxå! Hahahaha! Vi är ju redan gifta, men barn lyser med sin frånvaro. Får se om det lyckas med mitt ihopkok här hemma nu. Annars så har jag ju Riga.
    Skönt att ha Riga i beredskapHjärta Det var nog en hälsning från bebben i magen att det blev "rätt" dag.
  • weeme
    TyckOmMig skrev 2015-11-19 22:18:50 följande:
    Nämen vad underbart grattis till er som nygifta nu då.
    Tack! Bröllopsresan går till BB Gravid
  • weeme

Tack Micro och Niki!

Jag tror inte du får mens så länge du käkar hormoner, men det är bara en gissning! Lycka till på TD!

• weeme

Jag kollade mina recept i dag, har Lutinus, progynon och fraxine eller vad det heter, några går ut väldigt snart. Jag får betala fullt för det på apoteket så vill någon ha är det förskott på mitt tomma konto som gäller... Men då kan jag hämta ut.

Svar på tråden AVA klinik i Riga