AVA klinik i Riga
Härligt Rosen, tumhållning!
Härligt Rosen, tumhållning!
Härligt med graviditeter, grattis alla som plussar!
Även IVF Riga skickar mediciner via DHL om man vill. Vi hade inga problem att få komma intill snabbt, vet inte om det alltid är så.
Jag var på IVF riga, har eftersom det löpte helt komplikationsfritt och tog sig med en gång har jag inte så mycket att komma med... Jag läste igenom denna tråden från start och framåt, fick lite tips på vägen. Hoppade över lite här och där så allt har jag inte läst, men tips om hur man går tillväga osv. Bra att tänka på. Lycka till!
Är i Riga nu och vi skall göra ett syskonförsök till vår pojk som är 4 år: ). Vi har tidigare gjort en äggdonation i Sverige, men andra barnet får man ju bekosta själv och då valde vi ivf riga. Hittills har allt fungerat jättebra, gott bemötande här på kliniken och snabba svar via email. Nu är vi så spända, har 6 små mini embryon som skall växa till sig nu, och på lördag blir det ET för oss : )
Nu är sista embryona på plats. En timme efter utsatt tid fick vi träffa Dr Fodina. I transfer rummet så stannade hon av och sa åt dom att ta undan embryona en stund. Hon hittade en polyp på livmodertappen som hon tog bort och som var tvunget att sluta blöda innan insättning. Sa att det kan bli så av medicineringen. Nu hoppas jag att det är ofarligt.
Jag är gravid!!!
Efter 9 ivf + 6 återföranden utan + så känns det här helt overkligt!
Frazze, har tappat hår i massor efter varje MA jag haft och även nu då jag trappade ner och slutade med medicinerna fast jag fortfarande var gravid. Humöret har väl inte heller varit på topp, men det kan ju ha berott på MA faktumet.
niki, lycka till på resan!
Hej medsystrar, ni missade väl inte att det var Lettlands nationaldag i går
Det var nog en hälsning från bebben i magen att det blev "rätt" dag.
Tack Micro och Niki!
Jag tror inte du får mens så länge du käkar hormoner, men det är bara en gissning! Lycka till på TD!
Jag kollade mina recept i dag, har Lutinus, progynon och fraxine eller vad det heter, några går ut väldigt snart. Jag får betala fullt för det på apoteket så vill någon ha är det förskott på mitt tomma konto som gäller... Men då kan jag hämta ut.