• Redan47

AVA klinik i Riga

På serum tar jag 100 ml påsar. Nu efter plus tog jag 250ml.

Du kan ju kolla fass så ser du ju att 100,250 el 1000ml är frp stk att välja. Riga har nog inte koll på detta....

Det är bara näring - inget farligt, om du inte är allergisk m soya!

• Redan47

Vad roligt att höra av dig Micro! Tack!

Ego: blödning idag som inte är spotting.... Fan. Nör jag kissa så avslutar det med mindre stråle blod ej koagel vara vattningt blod inte heller det där super syrerika blodet. Har mens liknande värk. Tror jag överansträngt mig, promenad m mycket stigning i skogen, och annat i påsk. Men kan väl icå bara vara slumpen...? Känns iallfall olustigt o obekvämt att vara i denna vanmakt.

• Redan47

Idag vila! Ligger till sängs. Typ mensvärk. Då känns det lugnare. Inga promenader idag eller i bergsterräng senare heller eller trädgårdsArbete . Det kan jag ägna mig åt resten av mitt liv när graviditet är i hamn! Hur vanligt jag vet att det är så är ju upplevelsen av rinnande blod på helt fel tidpunkt varningsklockor! Tack för att ni delar lättare att va flera. Just nu ingen info i min omgivning alls ännu. Fredag vul.

• Redan47

Weeme, skulle du ha feber...ta alvedon, eller paracetamol. Över 38 grader ska du hålla nere kroppstempen. Så håll nere den med piller. Att va förkyld spelar ingen roll , snarare lite dämpat immun, feber är symptom på att immun dra igång för att bekämpa. Det är anledning till att vi i normal fall ska lugna oss med att ta febernedsättande, för att låta immun jobba, bli snabbare frisk. Men vid transfer är det onödigt att låta antikroppar vara i gasen....VILA! 

• Redan47

Tyckommig, ja jag satte tillbaka 2st. Skönt stt passa på vila med dina barn! Zaq; vila ta det lugnt , lite avsteg kan det bli, du är människa . Kanske hitta ett sött substitut...morot? Jag käkar katrinplommon o torkade aprikoser...

• Redan47

Ett pickande pixel på skärmen idag! Absurt...är tydligen gravid! Den andra säcken såg tillbaka bildad. Nytt UL i maj.

Min gyn var mkt noga med att understryka att jag ska ta det lugnt! Första 3mån.

ÄD nr10! Vilken resa det varit! Håll hoppet uppe, prova nytt, sök efter lösningar,

• Redan47
    Hej, Nu har jag startat en ny gravid tråd. Svårt att få barn- Äntligen gravid- 
    Redan47's samlade pärlor- resan efter plus.

Jag upplever att vi plussare kan ta för stort utrymme i dessa trådar och risken är då tänker jag att de som behöver komma till uttryck inte orkar eller tycker det är jobbigt med pluss o gravid snack inte tar det utrymme som individen behöver. Vi vet vad jag pratar om. Det är en komplimang till denna tråd och flera att gravida kommer hit med frågor och vill ha sällskap....
    min tanke är att, jag som gravid, jag läser mina trådar, bidra med kunskap och känsla i respektive tråd. Och att ni som snart plussar! Ni tittar in i gravid trådar och pratar när ni känner för och har lust. 
    Det är viktigt att dessa forum finns aktuella för oss, det är en ensam resan många av oss gör. Jag hade aldrig orkat utan er! Varma vår kramar! Hjärta
Svar på tråden AVA klinik i Riga