AVA klinik i Riga
Idag fick jag reda på att vi har 12 befruktade ägg (än så länge)! Det är ju tidigt efter äggplocket igår, men alla borde ju inte falla ifrån... ![]()
Idag fick jag reda på att vi har 12 befruktade ägg (än så länge)! Det är ju tidigt efter äggplocket igår, men alla borde ju inte falla ifrån... ![]()
Kcb: Håller tummarna för dig idag. Rapportera gärna.
Jag har nu meddelat Riga resultatet av HCg-blodprovet, (hade 220 dagen före testdag, dag 13 efter äggplock). Fick besked om att jag ska boka in UL 28 el 29 maj. Känns overkligt!
Röd: Ta inte ut något i förskott! Ser fram mot dina provsvar på fredag! Spännande!!!
Grattis missne! Välkommen till grav tråden!
Blödning kommer 2-3dgr efter avslut m östrogen o progestoronet. Det är jobbigt att vänta o analyserar vad som känns...håller tummar för plus! Kram
Mätte slemhinnan i måndags den var 7mm , jättebra tyckte Riga sådär tyckte min svenska gynekolog. Mätte om idag 7mm , för tunn tyckte min svenska gynekolog som vill att jag ökar progynon med 1 tabl till på kvällen och så tycker hon att jag ska ställa in resan nästa vecka. Fortsätt som tidigare säger Riga , inga förändringar i vare sig plan eller behandling , vi ses på onsdag. Usch vad osäker jag blir. Vad är erfarenhet och hur skulle ni gjort?
Jätte grattis här oxå röd!!! Så glädjande- visste väl det skulle bli plus ;)! Mål motivation energi!
Tusen tack för alla gratulationer. Känns fortfarande helt overkligt. Kanske kan ta in det lite mer när jag ser att Hcg-nivån stiger och framförallt när man visuellt kan se på UL att den finns någon/några där inne som ser ut att växa och må bra. En milstolpe är nådd men det är fortfarande långt till målet.
Jag har fått svar på hcg, provtagning på morgonen, allt ifrån lunch tid till dagen efter.
Jag har ju gjort 10 försök. Har oftast kört på kommande cykel direkt. Blödning dag 1, start östrogen mm dag2-3. Kör på min sk naturliga cykel ej nedreglerad på FET. Ingen att passa annat än min slemhinna o min ägglossning. Har kollat almanacka så det sk passa med resor o livet o gyn he hemma.
Vid hysto månaden efter...
Håller tummar för dig!
Mitt UL idag inför KUB visade enäggstvillingar... Så ett embryo blev två!
Grattis Redan47, vilken överraskning det måste varit.
Har ni som blivit gravida fått komma till vanliga landstinget för att göra ett första ultraljud (vecka 7-8) för att bl a se om ett eller två embryon fäst? Eller har ni gått fortsätta gå till privat gynekolog fram till KUB?