AVA klinik i Riga
Enligt mitt schema började jag med Progesteron 4 dagar innan transfer, så 3-4 dagar verkar ju som de flesta blivit ordinerade.
Enligt mitt schema började jag med Progesteron 4 dagar innan transfer, så 3-4 dagar verkar ju som de flesta blivit ordinerade.
Hmm. Fattar ingenting. Testlagrets negativa men här ser det nästan ut som ett megasupersvagt plus? Eller är jag paranoid?
Fru84...jag försöker att hitta någon som kan hjälpa mig med HCG, men ingen som vill tyvärr. Så jag vet faktiskt inte hur jag ska göra. Spelar väl ingen roll egentligen om vi inte ska forstätta försöka. Vi har haft en donator och gjort 4 försök.
Åh zaq1234, ett jättestort grattis!! Hoppas det håller i sig och dubblas fint nu!
Tyck om mig. Ja jag har lämnat mitt andra prov idag. Gjorde det på vc denna gång så nu kommer det ta tid.. Får förhoppningsvis svar på måndag... Svårt det där med att bära. Jag sitter precis på bilbesiktningen och skulle få fram min triangel. Fick släpa ut en relativt tung matta.. Men drog mer än lyfte, men så här efteråt blir man ju lite orolig.. Men tänker att Fodina sa en kasse på Ica är ok det är ju ofta över 3 kg, så då borde det vara ok hoppas jag.
Lycka till med hcg idag!!
NI tjejer som är gravida och bor i Stockholm hur har ni gjort med mvc? Försöker ni gå till spec mvc, eller funkar det hos vanlig, har de rutiner på vilka extrakoller de bör göra etc? Finns spec mvc endast på sjukhus?
Sparade utan att jag ville
.
Jag som har tillväxthämmad tvilling har blivit remitterad till spec MVC, men tror inte man får gå där som eget val endast.
Zaq, förutom en tung förkylning i 4v som vägrar släppa så har jag mått riktigt bra. Det är först nu jag börjat binda lite vatten, få lite stickningar i händerna (karpatunnelsyndrom) mm. Vid TUL i v25 upptäcktes att jag hade en tvilling som var tillväxthämmad, dvs växte inte som den skulle, och jag blev dels sjukskriven omedelbart för maximal vila och sen skickad till spec MVC på förlossningen. Nu går jag på UL varannan vecka och mäter tillväxten och det ligger fortfarande på nedre gränsen för den ena. Skulle det bli kritiskt och tvillingen slutar växa då är nog alternativet att ta ut dem bägge två med snitt. Men jag hoppas på att få gå så länge jag kan, jag gick in i v30 idag. Är dock lika stor som någon i v37 just nu så det är klart att det börjar bli tungt och påfrestande på kroppen. Jag kommer inte att gå längre än 38+0 så senast början av februari men med största sannolikhet tidigare.
Azurea, hoppas att den lilla växer till sig så att du får ha de kvar i magen så långt som möjligt. kram
Azurea-blödde du ngt i början av din tvillinggraviditet?
Jag blöder sparsamt varannan dag och det börjar alltid på fm mellan kl 10- 14 skumt tur jag har Mrs Cecilias blogg Bebiskarusellen att läsa då hon väntade sina mirakeltvillingar är henne evigt tacksam över sin fina välskrivna blogg när man famlar i mörkret och undrar om det kommer bli någon bebis alls...fortsätter det så här ska jag åka in på gynakuten men har ännu inga direkta magsmärtor Riga ordinerar alltid hög dos magnesium och i mitt fall inget mer Fragmin from ikväll så var det med graviditeten med tvillingflickorna också i fjol.
Det är bara så jobbigt man tappar fokus helt av blödningar.
Trevlig helg alla fina.