• Redan47

AVA klinik i Riga

Ja precis missne , så blev det för mig när mina hcg värden sköt i höjden.., då tog det längre tid, för läk kontrollerar. Då svar senare! Så var det.

• Redan47

Instämmer med zaq. När jag var klient vid ivf Riga, så sa jag bara, jag VILL starta direkt. Ingen diskussion. Min tid. Mina pengar.

• Redan47
    Redan47 skrev 2015-05-20 15:01:00 följande:

Jag lyckades 10äd försöket.

Direkt efter. Så har jag gjort hela tiden förutom då jag gjort hysto 2st, då varannan.
  • Redan47
    Betula74 skrev 2015-05-24 23:08:45 följande:

Har senaste tiden haft väldigt svullna fötter som gör jätteont. Någon annan som har det så här? Funderar på om det är biverkning av läkemedeln som man tar i samband med försöken

Tar du blodförtunnande ? Om inte, kontakta kliniken och sv vård.

Ont svullna inte bra. Ta stödstrumpor på omg. Ligg högläge.
  • Redan47
    Kcb skrev 2015-05-27 17:59:06 följande:

Jag har en fråga till för er som har gjort FET i naturlig cykel: vilken dag efter ägglossning (eller ägglossningsspruta gjorde ni FET? När jag har gjort på blasto här i sverige har jag satt tillbaka 5 dagar efter ägglossning. Riga vill att jag ska göra det 26 timmar efter ägglossningsspruta... Tycker det känns konstigt!

Jag har satt in dag19-20 på naturlig cykel, stimulerad slemhinna m östrogen. Äl dag14. En blactocyt är ju 5dgr, anledningen till insättningsdagar ovan nämnda. Detta i Aten, serum, som är mkt noga med att följa den naturliga cykel när progestoron börjar produceras. Så jag har fått ta hormon prover dagar innan för att se starten.... Och då startat parallellt med utrogest vaginalt.

Fråga hur de argumenterar för den tidiga insättningen? Det innebär tänker jag att du då ska börja med utrogest /progestoron före din ägglossning???
  • Redan47

Hej frazze, ställ alla frågor ni har. Ocensurerat. Finns inga dumma sådana. Kopplat till din historia, orsaker till barnlöshet, osv.

Svar på tråden AVA klinik i Riga