AVA klinik i Riga
Ja precis missne , så blev det för mig när mina hcg värden sköt i höjden.., då tog det längre tid, för läk kontrollerar. Då svar senare! Så var det.
Ja precis missne , så blev det för mig när mina hcg värden sköt i höjden.., då tog det längre tid, för läk kontrollerar. Då svar senare! Så var det.
Härligt!!! Gravid gravida! Äntligen, du oxå.
Instämmer med zaq. När jag var klient vid ivf Riga, så sa jag bara, jag VILL starta direkt. Ingen diskussion. Min tid. Mina pengar.
Jag lyckades 10äd försöket.
Jag lyckades 10äd försöket.
Har senaste tiden haft väldigt svullna fötter som gör jätteont. Någon annan som har det så här? Funderar på om det är biverkning av läkemedeln som man tar i samband med försöken
Kcb; hör med dr Eva Einarsson, Nacka forum. Googla.
Det är så mkt dr Eva E! Arbetsmyra! Guld värd för oss!
Jag har en fråga till för er som har gjort FET i naturlig cykel: vilken dag efter ägglossning (eller ägglossningsspruta gjorde ni FET? När jag har gjort på blasto här i sverige har jag satt tillbaka 5 dagar efter ägglossning. Riga vill att jag ska göra det 26 timmar efter ägglossningsspruta... Tycker det känns konstigt!
Hej frazze, ställ alla frågor ni har. Ocensurerat. Finns inga dumma sådana. Kopplat till din historia, orsaker till barnlöshet, osv.