AVA klinik i Riga
Men rosen, vad är det jag läser! Vad hände? Miste du din prinsessa så sent??? Det måste vara obeskrivligt sorgligt att ta sig igenom. Du låter ändå stark i sorgen. Berätta mer om o när du orkar. Varmaste kram till dig på din resa!
Men rosen, vad är det jag läser! Vad hände? Miste du din prinsessa så sent??? Det måste vara obeskrivligt sorgligt att ta sig igenom. Du låter ändå stark i sorgen. Berätta mer om o när du orkar. Varmaste kram till dig på din resa!
Rosen alla dessa om och varför, tror de är ofrånkomliga. Även om det hela tiden slår på dig själv, skulden ich otillräcklighet. Vi lämnar över oss i det vi i den stunden inte kan eller vet annat som det bästa. Vad mer kunde du göra. Det är en utsatt situation att föda barn, vaginslt , KS el akut KS. Vi kan inte kontrollera förloppet, du var i händerna på de spm har ansvar. Det ni varit med om, att slutligen släcka livet, det skär i mitt hjärta, ändå kan jag inte leva mig in i den smärta o vånda. Jag är så tacksam att du delar detta svåra. Vi behlver få del sv både liv o avslut- en del av livet. Verkligheten, som den är. Återigen, känner din oerhörda styrka, det är styrka att sörja o bejaka sorgen och ändå samtidigt bejaka o välja livet. Högaktar ditt mod. Kram känns futtigt mot vad jag känner. Önskar dig er all lycka o välgång i nästa försök. Kärlek o ljus! <3
Robsab, har inte hört talas om det i tråden. Riktigast svar får du hos Riga om du har frågor kring det m egen donator. Är det ägg o embryo som inte hållt måttet tidigare ivf?
Har nu börjat nertrappningen av Östrogen, är på 5:e dagen av nertrappning till 4 mg/dag. Imorgon ska jag trappa ner till 2mg/dag. Och på lördag ska jag sluta helt. Än har jag inte känt av några biverkningar av nedtrappningen. Är det någon som känt av nedtrappningen?
Instämmer med zaq, kolla TSH.
Det Finns en lists någonstans i tråden...fyll i den så ser ni var ni är och vilka! Lycka till nu alla som är på G!
Ett fet som följer din kropp görs fem dagar efter din ÄL med en blactocyt. Detta är viktigt när du har ditt fertilitetsfönster öppet att göra transfer. Din egna produktion av progestoron påbörjas direkt efter ÄL . Är du nedreglerad kan du skjuta på det lite.
Är din sem med mor viktig, hoppa över denna cykel ta nästa. Det är ju det fina med fet. Du kan påverka lite...
Frazze: ja det finns det.
Rosen: 2)
Har bestämt mig... Det blir donator på 29 år som har barn sedan tidigare och dessutom varit i programmet tidigare med goda resultat...
Imorgon är det dop för dottern. Syskonförsök i september. Ni som har gjort syskonförsök. Slutade ni amma tidigare eller ammade ni länge?Hur länge ammade ni innan nästa försök?