• Redan47

AVA klinik i Riga

singhatjejen skrev 2015-09-28 21:45:35 följande:

Redan: Visst är det lite! Samtidigt lyckades ju Swede nu med låg dos... Tack för din input om hur du skulle göra.

Du behöver se till din helhet och bakgrund. Mitt råd, konsultera fler inomområdet, och drD är framstående inom immun området. Har du tagit prover som visar behov av tex kortison?
  • Redan47

Kolla stegringstakt på nätet. Läggs in de dagar du provtagnin. Det är mellanrummet mellan provtagning som är intressant. De har hög takt till V8, därefter ändras takten om än hög fortf.
    Hurvuda det är två som tagit sig kan du bara spekulera men hcg säger inget säkert om det. Det gör bara VUL....så ytterligare väntan ! Men gläds nu åt att du ÄR gravid!!! Hcg har ju stigit , fira med mannen ordentligt ! Det är ni värda. Kram

• Redan47

Singha: ja visst ska du ta trombyl o Fragmin! Lika för mig...moderkaka var liten o platt. Nu blodförtunnande plus 10mg kortison fortfarande. Fasade ut fr 20mg, men känner ändå det behövs. Klartecken fr min läk här, att det är så liten dos o predn är mild sort.
    Kroppen är ju ett stort nätverk vi kan ju inte isolera en del...
    Jag äter oxå 5000ie D, eskimo omega 3 3st/dag dessa främst stödja immun ich även för bebis hjärna. Plus fler vitaminer.

• Redan47

Singha: ja visst ska du ta trombyl o Fragmin! Lika för mig...moderkaka var liten o platt. Nu blodförtunnande plus 10mg kortison fortfarande. Fasade ut fr 20mg, men känner ändå det behövs. Klartecken fr min läk här, att det är så liten dos o predn är mild sort.
    Kroppen är ju ett stort nätverk vi kan ju inte isolera en del...
    Har du plussat? Eller nytt försök? Kortison sätts ju in oxå då ÄD tex kan betraktas som organtransplantation för att kroppen start en bortstötningsprocrss. Lika i en spontan grav oxå... Främmande vävnad som ska bort.

Jag äter oxå 5000ie D, eskimo omega 3 3st/dag dessa främst stödja immun ich även för bebis hjärna. Plus fler vitaminer.

• Redan47
    Frazze skrev 2015-09-30 22:15:38 följande:

Måste bara tillägga att kortisonet vad det nu än heter smakar pyton! Bläää!

Japp, ingen sugis! Kasta in i truten och stor klunk vätska .
  • Redan47
    niki74 skrev 2015-10-02 12:27:26 följande:

Jag tog Procrensprutan igår eftermiddag. Känner inte av några biverkningar alls och då börjar jag noja över att jag gjort fel.

Har ni andra fått biverkningar och när kom de? Kliade och sved efter sprutan så in har ju sliten kommit ivarjefall.

"Biverkning" jag skulle vilka säga verkan den känner du av (dock individuellt) när hormonnivåer dalar. Jag mådde inte bra av det, plus huvudvärk. Det tar väl några dagar ... Den håller sig ju tror jag två månader undrR den tiden typ 0 nivå av bla östrogen.

Sedan mådde jag bättre. Igen när jag gick börja med östrogenet.

Nu är du på gång!
  • Redan47
    Milla2016 skrev 2015-10-04 19:25:41 följande:

Hej! Undrar om någon här kombinerat Lutinus och Utrogest? Till exempel tagit Lutinus vaginalt morgon och kväll, Utrogest oralt mitt på dagen?

Det finns de sim kombinerar, en del fått ut på recept som vill förbruka det man har i förrådet.
    Utrogest oralt rek Max 200mg oralt av tillverkaren, resterande vaginslt vid ivf/ÄD. Yrsel mm blir pga stt preparatet går genom hela matsmältningen o lever. Vaginslt tas upp lokalt och till blodet.
    Jag rek alla att ta blodprov på progestoron nivå samtidigt som första hcg och göra det npgra ggr. Då ser ni om upptaget är tillräckligt.

Milla2016, jag föredrar utrogest den är i te så "klDdig" köpt 200mg kapslar. Jag har tagit 3-4ggr/dag. Mini kladd. Räcker m ett trosskydd. Många berättar just om att lutinus är rinnigt ich staven påverkar sköra slemhinnor negativt, dvs små blödningar. Utrigest är bioidentiskt vilket jag inte vet oM lutinus är.
  • Redan47

Appen gravid o baby heter den numera. Där fyller du i ägglossning, vill jag minnas vilket är samma som Äggplock.

Svar på tråden AVA klinik i Riga