AVA klinik i Riga
Redan: Visst är det lite! Samtidigt lyckades ju Swede nu med låg dos... Tack för din input om hur du skulle göra.
Redan: Visst är det lite! Samtidigt lyckades ju Swede nu med låg dos... Tack för din input om hur du skulle göra.
Kolla stegringstakt på nätet. Läggs in de dagar du provtagnin. Det är mellanrummet mellan provtagning som är intressant. De har hög takt till V8, därefter ändras takten om än hög fortf.
Hurvuda det är två som tagit sig kan du bara spekulera men hcg säger inget säkert om det. Det gör bara VUL....så ytterligare väntan ! Men gläds nu åt att du ÄR gravid!!! Hcg har ju stigit , fira med mannen ordentligt ! Det är ni värda. Kram
Singha: ja visst ska du ta trombyl o Fragmin! Lika för mig...moderkaka var liten o platt. Nu blodförtunnande plus 10mg kortison fortfarande. Fasade ut fr 20mg, men känner ändå det behövs. Klartecken fr min läk här, att det är så liten dos o predn är mild sort.
Kroppen är ju ett stort nätverk vi kan ju inte isolera en del...
Jag äter oxå 5000ie D, eskimo omega 3 3st/dag dessa främst stödja immun ich även för bebis hjärna. Plus fler vitaminer.
Singha: ja visst ska du ta trombyl o Fragmin! Lika för mig...moderkaka var liten o platt. Nu blodförtunnande plus 10mg kortison fortfarande. Fasade ut fr 20mg, men känner ändå det behövs. Klartecken fr min läk här, att det är så liten dos o predn är mild sort.
Kroppen är ju ett stort nätverk vi kan ju inte isolera en del...
Har du plussat? Eller nytt försök? Kortison sätts ju in oxå då ÄD tex kan betraktas som organtransplantation för att kroppen start en bortstötningsprocrss. Lika i en spontan grav oxå... Främmande vävnad som ska bort.
Jag äter oxå 5000ie D, eskimo omega 3 3st/dag dessa främst stödja immun ich även för bebis hjärna. Plus fler vitaminer.
Måste bara tillägga att kortisonet vad det nu än heter smakar pyton! Bläää!
Så härligt att höra frazze!
Jag tog Procrensprutan igår eftermiddag. Känner inte av några biverkningar alls och då börjar jag noja över att jag gjort fel.
Har ni andra fått biverkningar och när kom de? Kliade och sved efter sprutan så in har ju sliten kommit ivarjefall.
Hej! Undrar om någon här kombinerat Lutinus och Utrogest? Till exempel tagit Lutinus vaginalt morgon och kväll, Utrogest oralt mitt på dagen?
Här är en länk tex.
www.babymed.com/pregnancy-calendar-and-calculator-week-by-week%20Count%20Calendar&pc_event=IVF%20Transfer%20Day%20(IVF)&pc_event_date=1386651600&pc_lmp_cl=28&pc_ud_week=5&pc_ud_day=0&pc_ivf_day=5
Appen gravid o baby heter den numera. Där fyller du i ägglossning, vill jag minnas vilket är samma som Äggplock.