AVA klinik i Riga
Idag har jag äntligen fått klartecken från min klinik att jag får börja med Progynon. Skönt att äntligen vara pågång igen efter all väntan.
Idag har jag äntligen fått klartecken från min klinik att jag får börja med Progynon. Skönt att äntligen vara pågång igen efter all väntan.
Det kan det säkert göra azurea. Vad spännande att se på första UL. Stort grattis!!
Stort Grattis lisa. Så himla underbart det måste vara.
ÄD i Aten kostar ca 50 000kr så det är lite billigare än i Riga.
Chikita, jag har ET samma vecka som dig men har inte fått bekräftat exakt datum än men skulle tro att det blir 26 el 27:e. Ska på UL 19/6 så vi får se hur slemhinnan har växt till sig då. Började med Progynon först i torsdags och då bara med 2mg. Har efter det haft långsam upptrappning. Igår och idag tar jag 4mg och i morgon trappas det upp till 6 mg i tre dagar innan ytterligare ökning till 8 mg på torsdag. Min slemhinna växte till sig så fort vid förra behandlingen så det blir lite långsammare upptrappning denna gång.
Hur många embryon ska du sätta tillbaka? Jag tar 2 denna gång. Blastocyter.
Stort grattis Redan!! Det är ju fantastiskt!!
I början på nästa vecka är det dags för ET i Aten för mig.
Chickita, grattis till fin slemhinna, men varför ska du vänta ända till den 27:e med FET när din slemhinna är "klar" nu?
Min klinik i Aten meddelade idag att jag inte behöver göra UL imorgon som planerat. Jag åker till Aten redan på söndag och om allt ser okej ut på UL som de kommer göra på måndag så blir det ET samma dag för mig. Från och med imorgon torsdag så vill min läkare i Aten att jag ska ta hela 12 mg Progynon per dag uppdelat på tre gånger/dag. Jag tycker att det låter otäckt mycket och är lite orolig faktiskt, för proppar och annat även om jag äter trombyl och snart ska börja med Clexanne.
De har haft äggplock på min donator idag och det gav 11 ägg så nu hoppas jag på att alla befruktas och växer till sig fint så de kan frysa ner några (för nya försök) OM jag inte skulle lyckas bli gravid den här gången heller.