Grattis Lina! Det ser ut som att det är mycket man missar när man inte läser tråden på en dag..
Underbart med 6,5 Redan då blir det ju en bra födelsedagspresent får vi ju hoppas men 9månader efter förstås.
Förstår att du saknar honom. Det är lite väl ensamt att åka själv även om det funkar lika bra i slutänden.. Och det är ju så mycket billigare för som du säger att det är ju inte en nöjestripp även om man försöker att få till den där lite lyxigare känslan. Kram
Själv har jag troligen lite hormonpåslag eller svaj i alla fall. Har varit en riktigt grinig person de senaste dagarna. Dock kan de bero på att jag håller på med nedtrappningen och att jag inte har fått sova tillräckligt de sista nätterna. Är det någon annan som har det lite si och så med sömnen. Jag har ibland väldigt mycket energi och ork att vara uppe hela dagen medan andra dagar mår jag bara helt skit(inte illa längre) och vill bara sova, vilket jag oftast också gör. Igår var jag trött redan på morgonen innan jag ens kommit till jobbet.
Sambon verkar inte riktigt förstå att man kan vara grinig och att jag inte direkt kan påverka det utan det bara kommer grodor hela tiden.. Är ju normalt sett en glad och positiv person så detta är verkligen dr Hyde.