• wonders

AVA klinik i Riga

Hej Lina jag ska kolla när jag kommer hem om jag har någon sån över och isf hur många. Låter ju mindre bra att må så illa men jag kan försäkra dig om att jag mådde inte heller bra men det blev så mycket bättre v.14-15 då jag var fri från extra hormoner och min kropp började ta över själv.

Var på sös igår och de säger att blodtryck är ok och att ingen äggvita i urinen. De tog även ett ekg som min sjuksyster/syster sa såg bra ut och några blodprover så idag ska jag tillbaka för att få min dom. Skönt iaf att jag inte har högt blodtryck.

• wonders

Lina de jag har kvar heter utrogestan. Har för mig att det är samma som utrogest men att de är inköpta i Kroatien när jag gjorde försök där. Har 15 st kvar. Hör av dig om du vill ha dem.

zaq jag är inte heller så mycket för att ljuga men under de försök jag gjort har jag haft olika sjukdomar. Det är ju olika för olika årstider så nu typ kräksjuka. I värsta fall migrän.

Tyck om mig jag fick ont i huvudet men det var värst när jag skulle sluta när försöken blev negativa.

• wonders

Hejsan tjejer mitt i allt det otroliga som händer här inne så kan jag tillägga att jag har sökt mig till Sös för att kolla upp de extra slag som jag hade ett tag och där har de varit trevliga och sagt att det är klart att man ska kolla. Denna gången var det inget allvarligt de hittade inget på ekg och inget i de blodprover de tog och e heller något i urinprovet. Sen igår var vi ju och tittade på det lilla undret på RUL. Den flög runt så mycket att de hade svårt att se de väsentligheter som att ben armar och kranie mm var som det skulle. Men vi fick ändå några foton med oss hem. En bild är när den suger på tummen. Var underbart att se den lilla krumeluren.

• wonders

Lina jag har gått upp 6kg till idag och jag behöver en ny jacka för vintern. Vi har ett billigt ställe som heter Fabriken i närheten av Sthlm ett mindre gekås. Dit hade jag tänkt åka för att se om jag kan hitta en billigare jacka inför kyligare dagar. I övrigt har jag köpt på mig lite mamma kläder så har i stort sett inga vanliga kvar i garderoben.

• wonders

Oj vad ni håller er smala och vid lägre vikt. Själv har jag gått upp 6kgca och har n mage som ingen missar känns det som. Förutom när jag jobbade i affär senast och tjejer som inte känner mig så väl frågade om jag verkligen var gravid.. Ja sa jag jag är inte bara fet.

• wonders

nugällerdet jag vet hur det känns att vara där du är just nu. Hade det inte tagit nu på 10e försöket hade jag funderingar på att ge upp. Det är jobbigt att repa mod och ork till varje försök. Här kommer en styrkekram och lite bebis baciller kanske du kan få från någon liten i din närhet som du kan gnugga som lyckoamulett. Så länge man inte har egna måste man ju få snusa på de som finns i närheten.

Micro skönt att höra att även du som var så petit har lagt på dig. Själv känner jag mig stor men beroende på kläder så syns det inte så mycket mer än att bysten har blivit gigantisk och den var allt annat än liten tidigare. Hoppas att den inte växer så mycket mer för börjar få dåligt med bh:ar igen och jag har köpt de största på Change. I-landsproblem jag vet men jag känner att det är onödigt att köpa mer än nödvändigt.

Zaq skönt att se att det verkar lysande förutsättningar för dig och att du är på g igen.

• wonders

Skönt att höra Annaba. Äntligen kommer din vändning och med den takten ska det nog funka att vara tillbaka till sommaren för nya försök.

Jag startade med mina kortison redan ca 3veckor om inte längre innan FET nu detta senaste försök. Tog 3x5mg varje dag och det funkade ju för mig. Glad

• wonders

Äntligen ser tråden ut att ha lite medgång. Håller tummarna att allt går väl för alla som är på g! vill ju se fler plus i tråden snart.

• wonders

Underbart att träffa andra i samma sits när man ändå är där. Jag och Micro gjorde ju så och se vad det resulterade i. ++ Drömmer

Håller tummarna och hoppas att det blir ett riktigt praktkalas i plus här inne framöver nu.

• wonders

Tillägg i progesteron diskussionen: Jag har provat MIC och de sved och kladdade så mycket att jag inte hade några trosor ett tag för hann inte handla vart eftersom de förstördes trots att jag hade trosskydd och ja det var inte alltid fresh iaf..
    Utrogesten har jag blivit yr av men hellre den än kladdet i byxan och svedan. Någon av gångerna var jag så torr att jag småblödde vilket inte bidrog till att jag var lugn utan stressade mig så att jag nästan bodde på toa för att se om jag hade ett missfall att vänta eller inte.
    Hade också under något försök någon hylsa som man likt  en spruta förde in och lade "kladdet" som sen efter vad man upplevde det en kort tid åkte ut igen. Inte heller imponerad.
    Men vi är olika och det är ju bra men man måste nog testa sig fram till vad som passar en själv i medicin väg.

Med tanke på alla som ligger i startgroparna så kan jag bara hålla tummarna och önskar att ni kan tänk på annat så att ruvningen går fort och att plusen trillar in.

Stor kram till er alla.

Svar på tråden AVA klinik i Riga