Nugällerdet73 skrev 2014-11-03 10:28:17 följande:
Jaha, testade idag på ruvardag 11 och det blev ett fett jävla minus. Så det lär inte ha tagit sig den här gången heller!
Jag ska äta medicinerna till dag 14 och testa igen men det är kört, det är jag helt säker på! Så knäckande!
Känner mig väldig ensam och misslyckad just nu! :Särskilt som att många i den här tråden verkar lyckas!
Du är inte ensam!! Jag har sammanlagt fått insatt 6 ägg från ung donator och haft en slemhinna som enligt läkare sett ut som ett skolboksexempel, men jag har ändå aldrig någonsin sett tillstymmelse till plus. Detta gör mig ibland så förtvivlad och ledsen, det känns som jag är den enda I världen som inte får barn. "Alla" verkar kunna bli gravida oavsett ålder och lämplighet.
Att inte lyckas få det där så efterlängtade barnet tär på en, både i själ, hjärta och plånbok. Det är ju inte så att man bara har misslyckanden av ÄD behandlingar bakom sig, före det ligger flera års IVF-försök med egna ägg. Jag blir förtvivlad när jag tänker på alla års kämpande och farande kors och tvärs och utpungandet av pengar och ändå sitter jag här fortfarande och är barnlös.