AVA klinik i Riga
Stort grattis Mammsen!
Stort grattis Mammsen!
Spännande att höra din resa, Redan. Stor lycka till nu.
Och lycka till Wonders. Fick du/ni välja om ni ville sätta in 1 eller 2?
Glittraa, så underbart att höra att det lyckats på båda gångerna!! Ska hålla en extra tumme för din vännina som är på kliniken idag. Skulle du vilja tillföra mig på listan? Jag har ET den 31 mars på nya kliniken i Riga. Tack snälla. Wonders, tack för förklaringen. Då vet jag. Rosen76...sååå spännande
!!
Baraettbarn, men vad roligt, då är vi ju där samtidigt! Jag har inte fått det helt bekräftat än dock...väntar på besked från Jelena. Åker du dit själv? Har du varit där tidigare? Vad kul
ET=Embryo Transfer, FET=Frozen Embryo Transfer Zaq1234, jag fick äta Primolut Nor i 10 dagar för att få en blödning (jag är i ett förtidigt klimaktium och har inga blödningar längre). Därefter startade jag med hormontabletter i ca 3 veckor, ungefär samtidigt startade donatorn sin behandling. När man har ätit tabletterna i 3 veckor är det dax för transfer av embryo. Ca 4 dagar innan transfer får man också ytterligare några tabletter att äta. Så går det i korta drag till för mig/oss, och jag antar att det kommer bli något liknande för dig. Lycka till!
Baraettbarn, jag fick bekräftad tid idag till ET, men det blev den 2 April istället. Så då ses vi nog inte på kliniken. Lycka till!
Tack Callimero
Är visst ingen hacker heller
Jag tycker det var bra gjort av dig Snorpan02, bättre att försöka vara positiv och se framåt, vilket inte alltid är så lätt! Men nu när man ser listan blir man väldigt glad och positiv
!! Jag åker till Riga nästa vecka för ET och jag börjar bli lite pirrig nu. Vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig eller hur jag kommer att reagera med känslor och så. Vad jag i alla fall vet är att det är spännande, oberoende vad utgången blir. Oj, oj...snart dax.
...spännande kanske blev lite fel ordval. Jag menar bara i klartext att jag är nervös!