• Redan47

AVA klinik i Riga

Vårlängtab jag har haft huvudvärk som f..., både vid högre nivåer östrogen och sedan de höga halter progestoron. Ta några vaginslt om du tycker det hjälper. Och alvedon. Och jag tyckte det hjälpte med trombylen icå.

Lycka till

Grattis Snorpan!

• Redan47

Verkis välkommen! Kom ihåg lista , kopiera den ich lägg till dig själv !

Wonder, den här resan är en super positiv sak i ditt ert liv- du har ingen anledning att "ge bm en chans " det finns de som är positiva direkt!!!! Du har din värdighet ich har ich gör ingenting fel som är gravid m ÄD !!! Kram

Krvik det verkar som du ändå är påpassad av din bm, men förstår om du själv känner lite oro och ängslan . Kram och sköt om dig och liten!

• Redan47

Just det, hittat rn klinik som gör VUL til rimligt pris, den 11/2, efter jag bokat fick jag svar från Riga att det skulle funka med abdominalt oxå... Jaja, nu är det bokat! Och blodprover den 11/2.

Imorgon tänker jag starta min antibiotika kur men väntar med mina prednisolon några dagar till. Min klåda är för tillfället helt borta, sol salta bad och avkoppling gör susen... Fick ta en omgång då jag fick allergi-hudchock-nässlor. Nu återställd. Äter mat nu oxå- kyckling m grönsaker i sötsur sås, lite proteiner oxå till all frukt.

Soliga varma kramar- ja det är skönt med denna tråd!

• Redan47

Veris, prover tas dag13-15, med tanke på vad det är för insättning du gjort, investering i livet... Så tror jag det är värt att låta hästen stå eller longeras eller ridas av någon annan till läget är stabilare. Det är inte riktigt en riktig grav förrän mediciner är bortkopplade ich kroppen klarar sig på egen hand, kort tid av livet. Tunga lyft finns en artikel om på nätet- Max 100 kg per dag totalt - som gravid. Det har inte gjorts så mycket studier på detta- den kunskapen vill nog inte iffentlig sektor ha- som består av mest kvinnor. Men JSg har hört någonstans , kommer ej ihåg var, Max 3-5 kg fram t v 12. Du skulle ha svårt att komma till freds med dig om det hände något med risk blödning o missfall. Så tänker jag.

Dina- det är en sorg som du får ge tid för. Fatta beslut senare. Du har dina ägg i frysen, väntar på dig. Det är jobbigt att se ett plus, det innebär 25hcg som sedan dalar... Hoppet och förväntan som övergår i förtvivlan och brustna drömmar o förhoppningar . Förstår väl att du är jätte ledsen. Kram

• Redan47

Tack callimero! Det är över min förväntan här! Här är det solbrillor, vit blus, ljummet hav och toknjuta som gäller! Klart med bokning av blodprover på en mini klinik på ena ön och VUL på koh samui. Ja det blir en upplevelse. Och datum Riga 20/2 FET. Vi åker bara hämtar bilen med våra vinterkläder i vänder tillbaka till Sthlm för att ta båten över på kvällen.

Så glad att höra att din gravid fortgår så fint och att du ändå låter trygg med den omsorg du får hos spec Mvc! Kramiz

• Redan47

Inte mina ännu såklart ;)

Slemhinnan mätte 10.5mm idag- enligt ett UL - abdominalt. Är det lika tillitligt som VUL ? Rekord iallafall!

• Redan47

Snorpa jag har inte koll, vilken testdag har du resultat från? Ruvardag 13? Svara ganska bra res - låter mediokert. Mkt bra start på hcg produktion skulle jag säga! Visst sedan är dubbleringstskten oxå viktig! Vi behöver glädjas ordentligt när det är positiva besked!

Skade, var i grav tid är du nu? Just denna blodiga oro usch vad nervpåfrestande det måste vara. Har du möjlighet att fp en extra titt så ta den, åtminstone för att lindra din oro, för den tär på dig!

Lelle, personligen tycker jag att du ska fråga kliniken vad som gäller dig och varför . Min erfarenhet av din fråga, nedreglerades första gången för att synka donator för ett färsk försök- mina FET ingen nedreglering. Tillägga jag har inga komplikationer i livmoder att ta hänsyn till. Nedreglering görs även för att krympa endom- inför hormonstimulering- vid FET oxå. Då hormonstimulering stimulerar endo oxå :(

• Redan47

Jennie så ledsamt och sorgligt! JSg känner oxå tiden som en stressfaktor vid varje försök....undrar varför jag utsätter mig för detta. Men jag vill, så det är bara ladda om. Om ni är inställda på målet båda- kör på- vi vet ju att det går och ibland räcker inte embryo kvalité till. Skönare få det avklarat tidigt än vänta t v7-8... Eller mer. Kram

Svar på tråden AVA klinik i Riga